رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تاکید کرد: روش‌های سنتی منجر به ورشکستگی اصناف می شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه از اقدامات و حرکت های نوین در اصناف حمایت می کنیم، گفت: حرکت بر مدار سنت در اصناف بسیاری از مشاغل را در معرض خطر ورشکستگی قرار داده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه از اقدامات و حرکت های نوین در اصناف حمایت می کنیم، گفت: حرکت بر مدار سنت در اصناف بسیاری از مشاغل را در معرض خطر ورشکستگی قرار داده است.

به گزارش ایمنا رسول جهانگیری در آئین اختتامیه همایش "امروز دیروز نیست"، اظهار داشت: تبلیغات ابزاری کارآمد برای توسعه اشتغال و تولید است و ما از اقداماتی این چنینی به جد حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: حرکت بر مدار سنت در اصناف بسیاری از مشاغل را در معرض خطر ورشکستگی قرار داده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: قطعا افرادی که با موج تغییرات همراه شوند می توانند از مواهب آن بهره ببرند و کسانی که بخواهند در مقابل موج قدرتمند تغییرات مقاومت کنند، محکوم به فنا هستند.

رئیس اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغات نیز در این همایش اظهار داشت: دراتاق فکر این همایش به این نتیجه رسیدیم که برای کمک به اصناف و مشاغل برای رشد باید اتاق مشاوره راه اندازی شود و به یاری خدا امروز اتاق مشاوره شکل گرفته است.

امیررضا سمائیان خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های متولی از صنعت تبلیغات وچاپ شد و گفت: فعالین این بخش با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند که امیدواریم با یاری همه مسئولان حل و فصل شود.

نائب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران اصفهان نیز در این همایش اظهار داشت: مرزهای بین مشاغل در عصر حاضر از بین رفته است و این مورد نیز درباره صنعت چاپ و تبلیغات نیز صادق است.

محمدعلی انصاری پور ادامه داد: بسیاری از مشکلات مشاغل می تواند با بهره گیری از دانش و مشاوران متخصص حل و فصل شود و تبلیغات یکی از کارآمدترین ابزارهایی است که می توان از آن استفاده کرد.

وی درباره هزینه بر بودن تبلیغات یا تغییر بسته بندی برای تولید کننده اظهار کرد: تجربه نشان داده است که هزینه هایی که افراد بابت تبیلغات می پردازند در دراز مدت به آنها بازگردانده می شود و درواقع تبلیغات سرمایه گذاری محسوب می شود.

نائب رئیس اتاق اصناف تصریح کرد: مواد اولیه صنعت چاپ و تبلیغات وارداتی است و لذا بالا بودن هزینه های تبلیغات در ایران به همین دلیل است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار