نقش تبلیغات در فروش کالای ایرانی غیرقابل انکار است
رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه تبلیغات خوب خود به مثابه حمایت از تولید و اشتغال ملی است، گفت: اتحادیه های صنفی باید برای رشد و بقا ارتباط بهتری با واحدهای تبلیغات داشته باشند و ما آنها را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.
رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تاکید بر اینکه تبلیغات خوب خود به مثابه حمایت از تولید و اشتغال ملی است، گفت: اتحادیه های صنفی باید برای رشد و بقا ارتباط بهتری با واحدهای تبلیغات داشته باشند و ما آنها را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.
به گزارش ایمنا اسماعیل نادری در آئین اختتامیه همایش "امروز، دیروز نیست" با قرائت پیام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اظهار داشت: برای انجام این همایش ساعات طولانی تلاش شده و از دست اندرکاران این همایش تقدیر می کنیم.
وی با بیان اینکه امروز در صنعت و صنوف ما جای خالی تبلیغات موثر و هدفمند به خوبی احساس می شود، گفت: اگر تبلیغات و تولید دست به دست یکدیگر بدهند نتایج و سود آن برای همه بخش های جامعه خواهد بود.
رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: اتحادیه های صنفی باید برای رشد و بقا ارتباط بهتری با واحدهای تبلیغات داشته باشند و ما آنها را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.
وی یکی از موارد اثرگذاری تبلیغات در فروش کالا را بسته بندی عنوان کرد و افزود: تبلیغات خوب خود به مثابه حمایت از تولید و اشتغال ملی است.
دبیر اجرایی "همایش امروز دیروز نیست" نیز در آئین اختتامیه این همایش اظهار داشت: اصناف در حال حاضر با رکودی دست به گریبان هستند که بیش از آنکه جنبه خارجی داشته باشد جنبه داخلی دارد.
مسعود رجایی افزود: ۸۰ میلیون مصرف کننده کالاهای خود رادر همین کشور خریداری و مصرف می کنند اما مسیر مصرف تغییر کرده است و اصناف برای داشتن سهمی از بازار باید خود را با این تغییرات همسو کنند.
وی با تشکر از همراهی همه اتحادیه های صنفی خواستار ادامه همکاری این نهادها تا رسیدن به نقطه مطلوب شد.
این همایش همچنین با اهداف ارائه اصول مدیریت تبلیغات، نقش تبلیغات در اصناف، آشنایی با مدل کسب و کار، سواد رسانه و رسانه شناسی، مدیریت پروژه های تبلیغاتی و چگونگی معرفی محصول خدمت برپا شد.