هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات ملی واسلامی ایران

به گزارش اصفهان امروز،جلسه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضورهاشم زاده معاون فرماندار ودیگر مدیران دستگاه های اجرایی درفرمانداری برگزار شد.

جلسه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضورهاشم زاده معاون فرماندار ودیگر مدیران دستگاه های اجرایی درفرمانداری برگزار شد.
در ابتدا هاشم زاده معاون فرماندار ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای شهرستان بویین میاندشت و همچنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبداله الحسین اظهار داشت:
درهمه فرهنگ ها دفاع همیشه مقدس است .وسپس ابراز داشت:کمترین وظیفه ما در مقابل ایثار گران و شهدا نگهداشتن و گرامی داشتن این ایام است.
سپس محمد علی صدیقی شورای تبلیغات اسلامی شهرستان گفت:
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ، شجاعت و حماسه آفرینی فرزندان معنوی امام راحل در نبرد علیه استکبار است.این ایام یادآور از جان گذشتگی مردانی است که طی هست سال دفاع مقدس با نثار جان و هستی خویش باعث اعتدال در نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسباط حقانیت ملت سرافراز ایران اسلامی گردیدند.که اگر رشادت و شهادت چنین مردانی نبود برگ زرینی در تاریخ سراسر عظمت این کشور رقم نمی خورد.
در ادامه خاطر نشان کرد:
هفته دفاع مقدس یادآور جانبازی تمام آحاد مردم ونیروهای مسلح در دفاع از نظام و کیان اسلام و انقلاب است.بدون شک هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات ملی واسلامی ایران.
ایشان همچنین برنامه های این هفته را چنین خواند:
در این هفته تجلیل از خانواده های شهدا ،رزمندگان و ایثارگران راخواهیم داشت ،مراسم صبحگاه مشترک، نصب پوستر و بنر ویژه دفاع مقدس، سنگربندی مقابل ادارات،حضور در گلزارمطهر شهدا در شهر بویین میاندشت و افوس و روستاها و غبار روبی و عطر افشانی برگزاری همایش تجلبل از رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت ومسابقات ورزشی وهمچنین همکاری کانون های مساجد را با داشتن برنامه های متنوع در این راستا را خواستار شد.

سپس در ادامه سرگرد بهرامی فرمانده ناحیه سپاه بسیج شهرستان نیز طی سخنانی یادآور شد :
هفته دفاع مقدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد و مزین شده بنام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و نیزیادآور ورود شهید حججی در این ایام به استان شد ،وی شهید حججی را برای همه یک الگو خواند.
ایشان در ادامه اظهار داشت :
حدود 73 برنامه که شاخص شهرستان بود را شروع کردیم وتا پایان هفته دفاع مقدس برنامه ها ادامه خواهد داشت.

درپایان حسن کیخایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از برنامه های این دستگاه داد وگفت:
در این ایام اجرای تئاتر خیابانی توسط هنرمندان شهرستان که تلفیقی از موضوع محرم و دفاع مقدس است در سطح دو شهر بویین میاندشت و افوس را خواهیم داشت و امیدواریم مخاطبان خوبی را به خود جذب کند.همچنین سینما سپید شهرستان اکران فیلم های سینمایی را با موضوع دفاع مقدس را بصورت بلیط نیم بها خواهد داشت،کانون های مساجد نیز برنامه های ویژه خود رادر سطح شهرها و روستاها دارند.
ایشان همچنین خاطر نشان کرد که بیش از 150مجلس تعزیه در این ایام در شهر بویین میاندشت،افوس و روستاهای تابعه برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار