رعد پدافند به عنوان یکی از تیم‌های نظامی در لیگ برتر شرکت می‌کند

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: تیم رعد پدافند به نمایندگی از استان اصفهان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: تیم رعد پدافند به نمایندگی از استان اصفهان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند.
تیمور باجول در گفت‌وگو با تسنیم درباره حضور تیم رعد پدافند در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: این تیم به عنوان یکی از تیم‌های نظامی در لیگ برتر شرکت می‌کند و بدون حامی مالی پای به این رقابت‌ها می‌گذارد.
وی بزرگ‌ترین مشکل والیبال را عدم حمایت از باشگاه‌ها برشمرد و تصریح کرد: در استان اصفهان و در بحث آموزشی120 کانون در اصفهان فعال و مشغول استعدادیابی از بازیکنان مستعد هستند اما متأسفانه باشگاه‌ها از والیبال حمایتی نمی‌کنند و عدم حمایت باشگاه‌ها موجب عدم پیشرفت والیبال استان می‌شود.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: از نظر پیشرفت در بخش بانوان در کشور مقام نخست را کسب کردیم، بازیکنان نیاز به حمایت دارند و در سال حضور فقط برای یک بار در مسابقات قهرمانی کشور برای بازیکنان انگیزه‌ای ایجاد نخواهد کرد و برای پیشرفت بازیکنان، مسابقات باید به‌صورت مستمر برگزار شود.
وی با انتقاد از باشگاه‌ها در امر سرمایه‌گذاری در رشته فوتبال، بیان کرد: باتوجه به هزینه‌های گزافی که برای فوتبال می‌شود هزینه در والیبال نتایج بهتری را در پی خواهد داشت و مردم نیز از این حرکت استقبال می‌کنند، والیبال رشته‌ای است که با استقبال بانوان نیز همراه است و با توجه به وجود ورزشگاه‌های مختلف این قشر از جامعه ورزش والیبال را به راحتی دنبال می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار