استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان برگزار خواهد شد.

سردار مجتبی شیروانیان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مراسم استقبال از پیکر شهید حججی در اصفهان اظهار کرد: پیکر مطهر شهید محسن حججی پیش از انتقال به شهرستان نجف‌آباد وارد اصفهان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی و قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی زمان ورود پیکر مطهر شهید حججی به اصفهان و نجف‌آباد متفاوت از اخباری باشد که قبلاً اعلام شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد که پیکر مطهر شهید حججی بعد از ظهر روز چهارشنبه 5 مهرماه وارد شهر اصفهان شود اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

به گزارش فارس، با اعلام ستاد استقبال از شهید حججی در اصفهان قرار است مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)، شهید محسن حججی روز چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 16:30 در گلستان شهدای اصفهان برگزار و سپس مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حججی در روز 5 شنبه ساعت 8 صبح در میدان بسیج نجف‌آباد برگزار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار