تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان به باغ موزه

در جلسه بررسی مسائل هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان از سوی مدیرکل ارشاد اصفهان پیشنهاد تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران به باغ موزه برای جذب گردشگر ارائه شد.

در جلسه بررسی مسائل هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان از سوی مدیرکل ارشاد اصفهان پیشنهاد تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران به باغ موزه برای جذب گردشگر ارائه شد.
به گزارش تسنیم ، با تاکید و درخواست استاد محمود فرشچیان جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، محمدعلی طرفه معاون امورعمرانی استانداری اصفهان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان، فریدون اللهیاری مدیرکل میراث فرهنگی و محمدحسن قائدی‌ها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
استاندار اصفهان در این دیدار با اشاره به سفر اخیر استاد فرشچیان به اصفهان اظهار داشت: استاد فرشچیان در سفر اخیر به اصفهان نسبت به ساعت و محتوای درسی ارائه شده در هنرستان و همچنین شرایط موزه هنرستان هنرهای زیبای اصفهان اظهار نگرانی داشتند که این جلسه به منظور بررسی مسائل مطرح شده توسط این هنرمند بی بدیل اصفهان و ایران برگزار شده است.
زرگرپور گفت: در هنرستان هنرهای زیبا آثار هنری بسیار ارزشمندی وجود دارد و تاکنون تلاش‌های بسیاری برای حفظ این آثار انجام شده که جای تشکر دارد اما شرایط کنونی نیز ضرورت ارتقا و تغییر را نیاز دارد.
وی همچنین در ادامه به محتوا و ساعات درسی برخی از رشته‌های هنری هنرستان که موضوع نگرانی استاد فرشچیان بود اشاره کرد و خواستار پیگیری رفع این مسئله شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با تقدیر از نگاه ویژه استاندار به مسائل فرهنگی و هنری استان گفت: امسال و همچنین سال‌های قبل هنرستان هنرهای زیبای پسران و دختران اصفهان در کشور رتبه نخست را کسب کردند و هنرستان هنرهای زیبای پسران از دیرباز جایگاه ویژه و برتری در کشور داشته است.
ارزانی افزود: پیشنهاد شده است با تبدیل بخشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران به باغ موزه می تواند در جذب گردشگران موثر باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار