نهایت استفاده از قانون برای حل مشکلات شهروندان شاهین شهری

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و پشتیبانی شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان ، مدیران و کارکنان شهرداری در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه و پشتیبانی شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان ، مدیران و کارکنان شهرداری در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در این مراسم گفت : قانون فصل الخطاب در همه امور است و باید از قانون نهایت استفاده را برای حل مشکلات شهروندان بنماییم.
وی در ادامه افزود: هدف ما در شهرداری خدمت به همه شهروندان بوده و در این راستا باید با یکدیگر همکاری نموده تا شهر به نحو احسن اداره گردد زیرا طعم خدمت به شهروندان بسیار شیرین و لذت بخش است.
بهمنی گفت: پست ها و منصب ها ماندگار نیستند و آنچه می ماند کار نیک است و هرکدام از ما در هر پستی که در شهرداری باشیم نسبت به تک تک شهروندان مسؤول هستیم.
شهردار شاهین شهر از تلاش های صادقانه آقای عشقی معاون سابق پشتیبانی و توسعه شهرداری تشکر و قدردانی نمود و ضمن خیرمقدم به آقای پری تبار معاون جدید پشتیبانی و توسعه شهرداری، برای ایشان موفقیت و تلاش مضاعف در راستای خدمتگزاری به شهروندان و شهرداری را آرزو نمود.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم گفت: یکی از افتخارات ما در شورای اسلامی شهر و شهرداری این است که با شهروندان با فرهنگ و با غیرت شاهین شهر زندگی می نماییم و در این راستا برای خدمتگزاری به آنان از هیچ کوششی دریغ نمی نماییم.
وی در ادامه افزود: همه باید دست به دست همدیگر داده و شهر را خوب حفظ نماییم زیرا شهر متعلق به همگان است.
فرهادی از تمامی کارمندان و کارگران شهرداری شاهین شهر که صادقانه برای حفظ و نگهداری شهر و خدمت به شهروندان تلاش های شبانه روزی می نمایند تشکر و قدردانی نمود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از زحمات جناب عشقی در زمان تصدی منصبشان تشکر نمود و برای جناب پری تبار معاون جدید توسعه و پشتیبانی شهرداری شاهین شهر آرزوی توفیق روزافزون نمود.
مهرداد مختاری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: وظایف ذاتی شهرداری مشخص بوده و اولین شأن ما خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم است.
وی در ادامه افزود: امیدواریم همه ما در شورای اسلامی و شهرداری قبل از هر چیزی به فکر انجام وظایفمان باشیم زیرا گشودن گره ای از مشکلات شهروندان اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد.
مختاری با تشکر و قدردانی از زحمات آقای عشقی گفت: امیدوارم آقای پری تبار معاون جدید پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر به نحو احسن و شایسته به وظایف عمل نموده و برای شهرداری و شهروندان منشأ خیر و برکت باشد.
احمدرضا پری تبار معاون جدید پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: امیدواریم با مساعدت،همفکری و هم افزایی مدیران ، کارکنان و کارگران عزیز بتوانیم در عمران و آبادانی شهر کوشا باشیم.
وی در ادامه افزود : باید قانون محور همه فعالیت ها و اقدامات ما باشد و در این راستا بتوانم وظایف محوله را به نحو احسن انجام داده و خادم خوبی برای شهروندان و شهرداری باشم.
گفتنی است در این مراسم طی حکمی از سوی عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر، احمد رضا پری تبار به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر منصوب و درحکم دیگر حمید عشقی به عنوان مشاور شهردار شاهین شهر منصوب گردید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار