نمونه بودن اصفهانی ها در فرهنگ دوچرخه‌سواری

رئیس پلیس راهور کشور گفت: فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان این شهر را در کشور نمونه کرده است.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: فرهنگ دوچرخه‌سواری در اصفهان این شهر را در کشور نمونه کرده است.

به گزارش مهر ، سردار تقی مهری پیرامون برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار داشت: این همایش برای آن دسته از شهروندانی که به خوبی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند برگزار شده است.

وی افزود: یکی از اولویت‌هایی که در پلیس راهور کل کشور دنبال می‌کنیم و درصدد هستیم که در همه استان‌ها نیز آن را اجرایی کنیم؛ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در مورد اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راهور کشور تصریح کرد: شهروندان و عابران پیاده قانون‌مدار، تمام اقشار رانندگان اعم از رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان شخصی و همچنین موتورسواران مشمول این طرح خواهند شد.

وی بیان کرد: استان اصفهان در این طرح پیشگام شد و شاهد برگزاری این همایش و تجلیل از برگزیدگان استانی هستیم.

سردار مهری تاکید کرد: برای سال جاری با توجه به شرایط خاصی که از سوی فرمانده ناجا در حوزه راهور فراهم شده، رویکرد نسبت به سال قبل تغییر یافته است و بر همین اساس برگه‌هایی بین افراد قانونمند راهنمایی و رانندگی توزیع شد و از افراد برگزیده در همایش‌های نمونه‌های ترافیکی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ عامل راننده، خودرو و جاده در حوزه ترافیک و حوادث جاده‌ای تأثیرگذار هستند، اظهار داشت: از نظر پلیس، مهم‌ترین عامل از ۳ عامل مذکور، راننده و رفتار او در رعایت قوانین است و با این حال، سایر عوامل از جمله ایمنی خودرو و جاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: با اجرای این برنامه‌ها به دنبال ارتقای فرهنگ رانندگی مردم و اصلاح اشتباهات رانندگان هستیم و امیدواریم فرهنگ‌سازی در این زمینه نتیجه دهد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان مرکز تمدن ایرانی و اسلامی و دارای شهروندان قانونمند و با فرهنگی است، افزود: انتظار می‌رود اجرای برنامه‌های ارتقای فرهنگ ترافیک در این استان با نتایج قابل‌توجهی مواجه شود.

سردار مهری به فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان نیز اشاره و بیان کرد: این فرهنگ، اصفهان را از نظر ترافیکی در کشور نمونه کرده و با ترویج این فرهنگ می‌توان هم در حوزه ترافیک و هم هوای پاک، پیشرفت‌های مناسبی به دست آورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار