الماس پارس، نماینده برتر میتسوبیشی در ایران

وحید کیانی، رئیس هیئت‌مدیره: علاوه بر اینکه سال گذشته به‌عنوان نماینده برتر فروش معرفی شدیم، در شش‌ماهه نخست سال جاری نیز مجدداً موفق به کسب این افتخار و کسب عنوان نماینده برتر کشور شدیم.

الماس پارس، نماینده برتر میتسوبیشی در ایران

شرکت الماس جاوید پارس در سال ۱۳۹۳ با هدف ورود به بازار فروش و خدمات پس از فروش خودرو، تأسیس شد. در همین سال با دریافت عاملیت مجاز ۱۳۸۱ آرین موتور در اول بهمن‌ماه این فعالیت رسماً آغاز گردید. در همین راستا در شهریورماه سال ۱۳۹۴ در جهت گسترش فعالیت، نمایشگاه میتسوبیشی در خیابان شیخ مفید ایجاد شد. الماس پارس، ازجمله برندهای نوظهور فروش و خدمات پس از فروش بازار خودروهای وارداتی در نصف جهان است که از بهمن‌ماه سال 93 فعالیت خود را با عرضه انواع خودروهای میتسوبیشی، در خیابان آتشگاه آغاز کرد. یک سال بعد یعنی در شهریورماه 94، الماس پارس، از آتشگاه به خیابان شیخ مفید نقل‌مکان کرد و اندکی بعد نمایشگاه دوم را در خیابان آپادانای اول راه‌اندازی نمود. این مجموعه هم‌اکنون علاوه بر اینکه شوروم خیابان آپادانا را به محصولات دی‌اس اختصاص داده است، از اواخر سال گذشته نیز، شعبه خیابان امام خمینی(ره) را فعال کرد. اواخر اردیبهشت‌ماه امسال و در نشست سالانه آرین موتور در تهران، الماس پارس از بین بیست‌وهفت نماینده میتسوبیشی، به‌عنوان نماینده برتر فروش سال 95 در ایران معرفی شد.
وحید کیانی، رئیس هیئت‌مدیره این شرکت در این خصوص اظهار کرد: علاوه بر اینکه سال گذشته به‌عنوان نماینده برتر فروش معرفی شدیم، در شش‌ماهه نخست سال جاری نیز مجدداً موفق به کسب این افتخار و کسب عنوان نماینده برتر کشور شدیم. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی موفق شدیم به اهداف تعیین‌شده دست‌یابیم؛ یکی از این اهداف، تجهیز مرکز خدمات پس از فروش شرکت بود؛ امکاناتی همچون ربات «خبرم کن» نیز در اختیار مشتریان قرارگرفته است. یکی از برنامه‌های ما این است که فروش و خدمات پس از فروش را تا پایان سال گسترش دهیم و در همین راستا اقدامات خوبی شکل گرفت. وی در خصوص طرح‌های ویژه فروش این شرکت گفت: متقاضیان می‌توانند با پرداخت حداقل 60 درصد قیمت خودرو دلخواه خود در برند میتسوبیشی و پرداخت الباقی مبالغ طی اقساط 12 تا 18 ماهه بدون بهره بسته به نیاز مشتری، خودروی موردعلاقه خود را خریداری نمایند. در خصوص خودروهای دی‌اس نیز با همین شرایط و اقساط 12 تا 24 ماهه می‌توانند اقدام به خرید نمایند.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت الماس جاوید پارس تصریح کرد: سرویس حمل خودرو از درب منزل و ارائه تخفیف 50 درصدی در اجرت خدمات از دیگر خدمات ارائه‌شده به مشتریان است. وی گفت: خودروهای میتسوبیشی به دلیل اعتبار برند، شرایط ویژه فروش، تحویل به‌موقع و سایر محاسن مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌اند. از طرفی، هر جمعه تست خودرو برای مشتریان برقرار است، فقط نیاز است مشتریان از طریق سایت شرکت اقدام به ثبت‌نام نمایند تا از این خدمت شرکت، استفاده کنند.
وی در خصوص عوامل موفقیت این شرکت در جلب نظر مردم گفت: شاید علت اصلی، تعهدی است که شرکت آرین موتور، به‌عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران نسبت به مشتریان و همچنین همکاران خود در سراسر کشور دارد. این احساس خوب و این اطمینان قلبی باعث شد تا الماس پارس در چارچوب اهداف و برنامه‌های کلان خود، ابتدا میتسوبیشی را انتخاب و روی فروش آن کار کند. کیانی تصریح کرد: واقعاً همکارانم در شرکت، بی‌اغراق، شبانه‌روزی تلاش کردند و مزد پشتکارشان را هم گرفتند. الماس پارس به‌عنوان عاملیت شرکت آرین موتور در اصفهان، در سال 95 در فروش چهار خودروی میتسوبیشی شامل اوتلندر، ASX، لنسر و میراژ، به‌تمامی تارگت‌های خود رسید که در نوع خود و علیرغم نوپا بودن شرکت و کادر جوان آن، قابل‌توجه می‌باشد، به‌طوری‌که حتی دو نفر از همکاران شرکت نیز توانستند رتبه «برترین کارشناسان فروش کشور» را کسب کنند.
وی درباره شاخص‌های انتخاب برترین نمایندگی‌های فروش گفت: همان‌طور که اشاره کردم، حجم فروش و در واقع هدف‌گذاری‌های آرین موتور مشخص کرده بود، به همراه سرویس‌های ویژه‌ای که هرکدام از عاملیت‌ها، برای مشتریان میتسوبیشی ایجاد کردند از مهم‌ترین شاخص‌ها بودند؛ اما برای کارشناسان، کیفیت تعامل با مشتریان، پیگیری پرونده‌ها تا حصول نتیجه و همچنین رضایتمندی مستمر مشتریان ازجمله شاخص‌هایی بود که دو نفر از همکاران ما توانستند امتیاز بیشتری نسبت به سایر همکاران خود، چه در مجموعه الماس‌پارس و چه در بین سایر کارشناسان فروش عاملیت‌های سراسر کشور به دست آورند و برتر شناخته شوند. رئیس هیئت‌مدیره شرکت الماس جاوید پارس تأکید کرد: فعالیت مرکز خدمات پس از فروش میتسوبیشی از دی‌ماه سال گذشته، به‌صورت آزمایشی آغاز به کار کرد؛ برنامه ما این بود تا اواخر بهار 96، علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان محصولات میتسوبیشی، زیرساخت‌های لازم برای سایر برندهایی که محصولات آنها را به فروش می‌رسانیم را نیز فراهم کنیم. خدا را شکر می‌کنیم تا امروز توانستیم رضایت نسبی بخش عمده‌ای از میتسوبیشی سواران اصفهانی را جلب کنیم و این احساس را القاء کنیم که یک کلینیک تخصصی، با مجرب‌ترین کارشناسان و تکنسین‌ها، آماده ارائه انواع خدمات به آنهاست.
وی افزود: راهبرد ما در الماس‌پارس، انتخاب خودروهایی برای فروش است که در میان‌مدت رضایت مشتری را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه بتوانیم انواع خدمات پس از فروش آن را هم در مرکز خدمات الماس‌پارس ارائه کنیم. با همین رویکرد، انواع خودروهای DS (دی‌اس) که برند لوکس فرانسوی است را عرضه کرده‌ایم و تلاش شده تا حداقل سلایق مختلف در جمع یک خانواده اصفهانی، با این تنوع برند پوشش داده شود. کیانی ادامه داد: قابلیت‌های مختلف انواع مدل‌های دی‌اس، موجب شده تا به‌سرعت در ایران و به‌ویژه اصفهان، خواهان پیدا کند؛ این را از گفتگوها و واکنش‌هایی می‌گویم که اغلب بازدیدکنندگان از نمایشگاه اختصاصی دی‌اس در خیابان آپادانا بیان می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید اغلب مردم، خودروهای فرانسوی را به‌عنوان اتومبیل‌هایی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه می‌شناسند؛ حال‌آنکه دی‌اس در کنار کیفیت موتور و سیستم هندلینگ آن، جذابیت‌های منحصربه‌فردی در طراحی بدنه و فضای داخل دارد که کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال خودرویی لوکس باشد و بتواند از دی‌اس بگذرد.









ارسال نظر