از ۴ سال گذشته پروژه جدیدی در شرکت‌های تعاونی اصفهان نبوده

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت:‌ شرکت‌های تعاونی اصفهان از ۴ سال گذشته تاکنون هیچ پروژه جدیدی نداشته است.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت:‌ شرکت‌های تعاونی اصفهان از ۴ سال گذشته تاکنون هیچ پروژه جدیدی نداشته است.

به گزارش مهر، حبیب‌الله بهرامی صبح دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ای اصفهان اظهار داشت:‌ بیش از چهار سال هست که پروژه جدیدی در تعاونی‌های مسکن استان برای ساخت تعریف ‌نشده است.

وی از برگزاری اولین نمایشگاه «مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» در اصفهان خبر داد و افزود: مردم در این نمایشگاه می‌توانند با شرایط ویژه خانه‌دار شدن از طریق تعاونی‌ها آشنا شوند.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان موقعیت مکانی ویژه‌ای داشته و در مسیر ترانزیتی شرق، غرب، شمال و جنوب قرار دارد، گفت: صاحبان ملک و مسکن بیشتر از استان اصفهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خرید تدریجی منزل را یکی از مزیت‌های خرید مسکن از طریق تعاونی‌ها

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان خرید تدریجی منزل را یکی از مزیت‌های خرید مسکن از طریق تعاونی‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: در این نوع ساختمان‌سازی بیشتر به نفع مردم خواهد بود چراکه قیمت‌های خرید رقابتی می‌شود.

بهرامی گفت: هر موقع تعاونی دستگاه‌ها اعلام به فروش مسکن می‌کنند در لحظات اولیه پر می‌شود، همچنین شاهد بودیم در چهار سال گذشته رکود سنگینی بر خانه حاکم بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی‌های مسکن استان اصفهان در ۱۰ سال گذشته حدود ۴۰ هزار واحد مسکونی را در سطح استان اصفهان بهره‌برداری کرده‌اند، افزود: باید توجه داشت که این واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر و تعاونی مسکن ادارات و ارگان‌ها به بهره برداری رسیده است.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان تسریع در حوزه ساخت و ساز و کاهش هزینه‌های تمام شده تحویل ساختمان را از اهداف برپایی نخستین نمایشگاه « مسکن و انبوه‌سازان، املاک و مستغلات » دانست و ابراز داشت: همچنین قصد داریم با برپایی این نمایشگاه روش‌های نوین فروش ساختمان را نیز آموزش دهیم.

وی در خصوص نارضایتی برخی از ساکنان مسکن‌های تعاونی ساز و بی کیفیت بودن ساخت برخی از این ساختمان‌ها گفت: این ساختمان‌ها با توجه به قیمت ارزان‌تری که دارند مصالح با کیفیت بالا ندارند و باید گفت که هر کس به اندازه‌ای که پول می‌دهد، آش می‌خورد.

بهرامی اظهار داشت: جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی، انبوه‌سازی، سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و به‌ویژه مرمت و احیای بافت‌های فرسوده شهر در نمایشگاه مذکور عرضه و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اشاره اینکه این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: برای برپایی این نمایشگاه ۴۰ غرفه در نظر گرفته شده است و در سالن شیخ بهایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد فرصتی برای کارشناسان و فعالان صنعت ساختمان برای دور هم جمع شدن و هماهنگی بیشتر بین فعالیت‌ها دانست و ابراز داشت: همچنین در این نمایشگاه چالش‌ها و فرصت‌ها را بررسی و درمجموع هدف عمده‌ای را برای رونق بازار مسکن و به تغییری تحریم بازار مسکن دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مسکن و مستغلات در دبی گفت: این نمایشگاه از مهم‌ترین نمایشگاه های امارات است و در تهران دو بار برگزارشده و اصفهان نیز برای اولین بار خواستار برگزاری این نمایشگاه در کشور شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه در هر شهرستان تعاونی مسکن مهر و به‌اندازه هر دستگاه اجرایی اتحادیه مسکن وجود دارد، اضافه کرد: جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی، انبوه‌سازی، سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و به‌ویژه مرمت و احیای بافت‌های فرسوده شهر در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار