معرفی مزیت های اصفهان در نمایشگاه تخصصی مسکن

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان خبر داد و گفت: این رویداد مهم از تاریخ ۴ تا ۷ آبان در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مهناز احمدی - اصفهان امروز : رئیس اتاق تعاون استان اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان خبر داد و گفت: این رویداد مهم از تاریخ ۴ تا ۷ آبان در استان اصفهان برگزار خواهد شد. حبیب‌الله بهرامی در نشست خبری که به مناسبت نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات استان اصفهان با محوریت اتاق تعاون و همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در استان گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای همه متخصصان، کارشناسان و فعالان عرصه مسکن است تا در محیطی مناسب گرد هم‌آیند و در بخش‌های مختلف طراحی، ساخت و اجرا و شیوه‌های نوین فروش مسکن با یکدیگر به مشورت و تبادل علم و نظر بپردازند.

افزایش اشتغال در کشور در گرو پویایی بازار مسکن

بهرامی اذعان داشت: بدون شک نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات باعث رونق و تحریک بازار مسکن استان خواهد شد و سرمایه‌گذاران و خریداران مسکن فرصت دارند تا چالش‌ها و فرصت‌های این بخش را به‌خوبی بررسی کنند. وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای خروج دولت از رکود ،ایجاد اشتغال فعال و پویا شدن بازار مسکن است. رئیس اتاق تعاون استان اصفهان بابیان اینکه اتاق تعاون استان اصفهان در راستای سیاست‌های دولت تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته است، عنوان کرد: مهمترین نمایشگاه در کشور برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات است که تاکنون فقط دو بار در تهران برگزارشده است و امسال برای نخستین بار در استان اصفهان در فضایی بیش از هزار و 400 متر برگزار خواهد شد، بهرامی افزود: این نمایشگاه با بیش از ۴۰ غرفه در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود. وی دلیل پیش‌قدم شدن اتاق تعاون برای برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات را پارلمان بودن اتاق تعاون برای بخش تعاون دانست و یادآور شد: اتاق تعاون در بخش مسکن حرف زیادی برای گفتن دارد.

اتاق تعاون پارلمان بخش تعاون است

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان بیان داشت: اتاق تعاون استان اصفهان به‌طور متوسط در ۱۰ سال گذشته بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در دست‌ ساخت داشته که در حال حاضر مراحل پایانی واگذاری این واحدها در دست اجراست و البته بیش از ۹۹ درصد واحدهای تعاونی در مرحله نقشه فروش می‌رود. بهرامی با اشاره به اینکه واحدهای ساخته‌شده مسکن توسط اتاق تعاون به قیمت تمام‌شده ساخت آن به فروش می‌رسد، گفت: بیش از چهار سال است که پروژه جدیدی برای ساخت مسکن در تعاونی‌های استان اصفهان تعریف‌نشده و در این نمایشگاه مردم پی خواهند برد که یکی از روش‌های خانه‌دار شدن می‌تواند در بخش تعاون رقم بخورد. وی خاطرنشان کرد: در نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان، جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی، سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و مرمت و ساخت بافت‌های فرسوده شهر موردبررسی قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند در این نمایشگاه با شرایط و ویژگی‌های خانه‌دار شدن از راه تعاونی‌ها آشنا شوند. رئیس اتاق تعاون استان اصفهان در پایان صحبت‌های خود مهمترین هدف اتاق تعاون را معرفی مزیت‌های استان اصفهان به سایر استان‌های کشور برشمرد و گفت: استان اصفهان افق روشنی دارد و بسیاری از افراد مایل هستند در اصفهان ملک داشته باشند، بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به تحقق این امر کمک می‌کند. بهرامی افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در اصفهان از تاریخ ۴ تا ۷ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.


ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار