مرگ دوچرخه‌سوار 10 ساله به دلیل عدم رعايت فاصله عرضی

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان اصفهان از رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان اصفهان از برخورد يک دستگاه كاميون بنز با كودكي 10 ساله كه با يک دوچرخه در حال حركت بود و جان باختن او خبر داد.كه با يک دوچرخه در حال حركت بود و جان باختن او خبر داد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان اصفهان از برخورد يک دستگاه كاميون بنز با كودكي 10 ساله كه با يک دوچرخه در حال حركت بود و جان باختن او خبر داد.

به گزارش فارس ، رضا رضایی با اشاره به اینکه عدم رعایت فاصله عرضی مرگ دوچرخه‌سوار 10 ساله را رقم زد، اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از برخورد یک دستگاه کامیون بنز با دوچرخه‌سواری مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی کودک 10 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در ادامه بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه عدم رعایت فاصله عرضی توسط راننده کامیون اعلام شده است.

وی در پایان ضمن اینکه از والدین خواست از کودکان خود مراقبت کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان حق ندارند ضمن رانندگی، دخانیات استعمال کرده یا خوراکی و آشامیدنی میل کنند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده شود ممنوع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار