میتسوبیشی اوولوشن را احیا کرد

میتسوبیشی با پیوستن به گروه خودروسازی رنو-نیسان به شروع دوباره فکر می‌کند و می‌خواهد در سه سال آینده یازده مدل جدید به بازار عرضه کند که اغلبشان شاسی‌بلند و الکتریکی است.

میتسوبیشی اوولوشن را احیا کرد

میتسوبیشی با پیوستن به گروه خودروسازی رنو-نیسان به شروع دوباره فکر می‌کند و می‌خواهد در سه سال آینده یازده مدل جدید به بازار عرضه کند که اغلبشان شاسی‌بلند و الکتریکی است.

به گزارش جام جم آنلاین، کانسپت جدید میتسوبیشی نام یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تاریخ کارخانه را دارد. اوولوشن (Evolution) یا ای‌وو (Evo) تا دو سال پیش سدان چابک و پرقدرتی بود که میتسوبیشی با آن در مسابقات رالی برای خود اعتباری به هم زد، اما به نظر می‌رسد این ماشین در آینده یک شاسی بلند اسپرت خواهد بود.

میتسوبیشی با پیوستن به گروه خودروسازی رنو-نیسان به شروع دوباره فکر می‌کند و می‌خواهد در سه سال آینده یازده مدل جدید به بازار عرضه کند که اغلبشان شاسی‌بلند و الکتریکی است.


اولین مدل از این سری، یک شاسی بلند کوچک است که سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و ظاهرش از کانسپت ای-اوولوشن الهام گرفته شده است.


به گفته میتسوبیشی، هوش مصنوعی این خودرو توانایی‌ها و علایق سرنشینان را بررسی کرده و ماشین را بر اساس آن تنظیم میکند.





ارسال نظر