استاندار جدید اصفهان نگاهی عادلانه به شهرستان‌ها داشته باشد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان با وجود برخورداری از تمامی ظرفیت‌ها، در شرایط کنونی به دلیل برخی از سوء مدیریت‌ها با معضلاتی مواجه شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان با وجود برخورداری از تمامی ظرفیت‌ها، در شرایط کنونی به دلیل برخی از سوء مدیریت‌ها با معضلاتی مواجه شده است.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخاب استاندار اصفهان، اظهار کرد:مؤلفه‌ها و شاخص‌های بی‌بدیل استان اصفهان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، مذهبی، صنعتی، گردشگری و ده‌ها معیار دیگر این استان را با سایر مناطق جغرافیایی این خطه متمایز کرده است.

وی افزود: از شاخص‌ترین نمودهای این تفاوت‌ها، تقدیم 23 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم حرم و وجود سردارانی ممتاز و الهی چون شهیدان همت، خرازی، کاظمی، ردانی‌پور، صفوی به پیشگاه با عظمت این ملت بوده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان با وجود برخورداری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که به آن اشاره شد در شرایط کنونی به دلیل برخی از سوء مدیریت‌ها با معضلاتی مواجه شده است که اگر از هم اکنون به فکر بهبود و مداوای آن نباشیم آثار و نتایج نه چندان مطلوبی را پیش روی ما قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: استان اصفهان هم اکنون در جایگاه چهارم جدول نرخ بیکاری قرار گرفته، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی آن رمقی برای ادامه حیات خویش نداشته و وجود خشکسالی‌های مداوم و عدم تدابیر لازم در موضوع کاملا استراتژیک و حیاتی توزیع آب، بخش عمده‌ای از قلمرو استانی را در شرق و جنوب استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته است.

محمودی اذعان کرد: امیدواریم استاندار جدید اصفهان با نگاهی نو و اعتماد به مدیران جوان و شایسته و بانوان توانمند در سطوح مختلف و استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مشورت با علما و بزرگان استان بستر پیشرفت، پویایی، توسعه و تحولات شگرفی در تمامی عرصه‌ها را فراهم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه عادلانه استاندار باید به همه شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان‌های شهرضا به عنوان شهر ملی سفال و سرامیک و دهاقان به عنوان مهد گلخانه‌ای کشور باشد که رشد و پیشرفت بیش از پیش این حوزه انتخابیه را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار