امدادرسانی به ۳۶۱ بیمار سکته مغزی در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال به بیش از ۳۶۱ نفر بیمار سکته مغزی در شهرستان اصفهان امدادرسانی شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال به بیش از ۳۶۱ نفر بیمار سکته مغزی در شهرستان اصفهان امدادرسانی شد.

غفور راستین در گفتگو با مهر اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال، اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اصفهان به ۳۶۱ بیمار سکته مغزی امدادرسانی کرد که از مجموع این موارد، پنج نفر زیر ۴۰ سال سن داشتند و بیشترین بیماران در رده سنی ۷۰ تا ۸۰ سال بودند.

وی بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری، پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۱۰۴ هزار و ۹۱۵ ماموریت شامل ۳۴ هزار و ۴۷۹ حادثه رانندگی اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع ماموریتهای اورژانس استان اصفهان، ۴۹ هزار و ۶۷۸ ماموریت مربوط به شهرستان اصفهان بوده است.

وی افزود: در این مدت در استان اصفهان، امدادرسانی به چهار هزار و ۴۱ حادثه سقوط، ۱۱۲ مسمومیت با منوکسیدکربن و ۷۴ مورد غرق شدگی از سوی واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

راستین تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، برای ۳۶۱ مورد سکته مغزی از اورژانس ۱۱۵ شهرستان اصفهان امدادخواهی شد که پرسنل اورژانس ضمن حضور بر بالین بیمار و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به آنان، بیماران را به بیمارستان منتقل کردند.

وی یادآور شد: زنان ۴۵ درصد و مردان ۵۵ درصد از موارد سکته مغزی را در این شش ماه به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار