تصادف رانندگی در محور بادرود به کاشان یک فوتی و دو مجروح داشت

مدیر ورابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور بادرود به کاشان یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر زخم شدند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار جامعه ایمنا اظهار کرد: شب گذشته در محور بادرود- کاشان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به دلیل سرعت بالا واژگون شد که در اثر این واژگونی یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۴۵ ساله بود جان خود را از دست داد.

وی افزود: دو نفر سرنشین دیگر این خودرو نیز آسیب دیده بودند که پس از ارائه کمک های اولیه اورژانس، این خانواده کاشانی برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید بهشتی این شهر اعزام شدند.

مدیر ورابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان اظهار کرد: محور ترانزیت بادرود به مسافت کاشان ۵۵ کیلومتر در محدوده شهرستان نطنز یکی از مسیر های پر تردد وسائل نقلیه سبک و سنگین در استان اصفهان است.

وی بیان کرد: شهرستان نطنز با ۵۴ شهر و روستا و نزدیک به ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و محور ترانزیت تهران- جنوب است و ۳۰ نفر نیروی امدادی در قالب چهار پایگاه نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر از جاده های این شهرستان را پوشش می‌دهند.

گفتنی است ۵۵۹ مورد تصادفات جاده ای و شهری در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز در ۶ ماهه نخست سال جاری رخ داده که ۲۵۳ سانحه به آسیب دیدن سرنشینان، ۱۲۸ سانحه به زخمی شدن رانندگان منجر و ۶ مورد فوت ثبت شده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار