آغاز مراسم تشییع ۲ شهید نیروی انتظامی و ۲ شهید مدافع حرم در اصفهان

مراسم تشییع ۲ تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی و ۲ شهید مدافع حرم هم اکنون در میدان فیض اصفهان با حضور گسترده مردم و مسئولان آغاز شده است.

مراسم تشییع ۲ تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی و ۲ شهید مدافع حرم هم اکنون در میدان فیض اصفهان با حضور گسترده مردم و مسئولان آغاز شده است.
به گزارش تسنیم ، هم اکنون مراسم تشییع 2 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی و 2 شهید مدافع حرم با قرائت قرآن توسط حق شناس قاری بین‌المللی قرآن آغاز شد؛ جمعیت گسترده‌ای از سراسر استان اصفهان در این مراسم حضور دارند و هر لحظه در حال افزایش است.
سرود ملی توسط گروه موزیک ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان نواخته شد و تعدادی از دانش آموزان همیار پلیس نیز در این مراسم شرکت دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در این مراسم با فرستادن درود بر شهدای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه دوران دفاع مقدس بود و آیات بسیاری درباره مجاهدان راه خدا، شهید و خانواده شهدا وجود دارد.
وی افزود: در مقطعی از دوران؛ فرهنگ ایثار و شهادت در جوامع دینی ما کمرنگ شد و از همان رهگذر سردمداران کفر، ظالمان و دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) از این فضا سوءاستفاده و فرهنگ غلط خود را در جامعه ما پیاده کردند اما به برکت اسلام و انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت دوباره جامه‌عمل پوشید.
امام جمعه ملک شهر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دینی و بشری ما به‌عنوان یک ارزش حقیقی و واقعی مطرح است، بیان کرد: زمانی که این جریان ارزشی به جامعه ما برگشت تمام اصناف و گروه‌های مختلف در این عرصه حضور یافتند و جان فشانی کردند.
وی با بیان اینکه ما امروز برای تجدید بیعت با 2 شهید نیروی انتظامی از دوران دفاع مقدس و 2 شهید مدافع حرم که در مرزهای ما جانفشانی کردند آمده‌ایم، اظهار داشت: باید پیامشان را دریافت کنیم و دین خود را ادا کنیم.
امام جمعه ملک شهر با اشاره به اینکه ما باید دشمن را درست بشناسیم، گفت: این شهدا ابزارند و قاتل اصلی آمریکای جنایتکار و انگلیس غاصب است. تجمع برای شهدا پیام بصیرت و عملی دارد، بصیرت تشییع پیکر این شهدا به ما نور تفکر و اندیشه می‌دهد که راه و رسم زندگی است و دشمن‌شناسی را عملا به ما نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه پیام شهدا نترسیدن و از جان گذشتن است، خاطرنشان کرد: ما نباید اجازه دهیم این روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود، اگر کمرنگ نشد و در فضای جامعه پررنگ باقی ماند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
به گزارش تسنیم، مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید نیروی انتظامی و 2 شهید مدافع حرم از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار