نیکفر: کرانچار مربی با دانشی است

در شرایطی که شایعه ضرب العجل مسئولان سپاهان به زلاتکو کرانچار همواره مطرح می‌شود، مسئولان سپاهان اعلام کردند که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که شایعه ضرب العجل مسئولان سپاهان به زلاتکو کرانچار همواره مطرح می‌شود، مسئولان سپاهان اعلام کردند که این موضوع صحت ندارد.
به گزارش تسنیم ، این روزها اخبار متعددی از باشگاه سپاهان به گوش می‌رسد و باشگاهی که در دهه 80 با آرامش کامل و بدون حاشیه به قهرمانی فکر می‌کرد این روزها دچار حواشی مختلفی در خانواده خود شده، علاوه بر اخبار پیرامون عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سپاهان خبرهایی مختلفی نیز درباره کادر فنی این تیم نقل می‌شود.
در حالی که این روزها سپاهان علی‌رغم بازی‌های خوبی که انجام می‌دهد در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی ندارد، چندی پیش نیز حضور محرم نویدکیا و تقویت کادر فنی در سپاهان از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد و این روزها اخباری مبنی بر اولتیماتوم به کرانچار و حذف برخی بازیکنان از لیست مطرح می‌شود.
منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره اینکه آیا باشگاه سپاهان به کرانچار اولتیماتومی ارائه کرده، اظهار داشت: باشگاه سپاهان هیچ اولتیماتومی به کرانچار نداده است، با کرانچار جلسات متعددی داریم و دیروز نیز جلسه‌ای با سرمربی تیم داشتیم.
وی افزود: با کرانچار در جلسات مختلف همفکری می‌کنیم و همه تلاش ما و کادر فنی این است که تیم در شرایط نتیجه بهتری قرار گیرد و برد حاصل شود، جلساتی که با کرانچار برگزار می‌شود به صورت تیمی و برای مشورت و همفکری است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: کرانچار مربی با دانشی است و یکی از بهترین مربی‌های ماست، تیم خوب بازی می‌کند اما گل نمی‌زند که باید برای تقویت تیم در نیم فصل فکری شود، به طور قطع کرانچار دانش خروج تیم از این وضعیت را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار