ارسال کمک‌های هلال احمر اصفهان با ۱۴۳ کامیون به مناطق زلزله‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کمک‌های مردمی هلال احمر اصفهان به وسیله ۱۴۳ دستگاه تریلی و کامیون و ۲ فروند هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کمک‌های مردمی هلال احمر اصفهان به وسیله ۱۴۳ دستگاه تریلی و کامیون و ۲ فروند هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
محسن مومنی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به فراوانی کمک‌های مردمی اظهار داشت: بحران عظیمی اتفاق افتاد اما خوشبختانه به لطف خدا و اقدامات انسان‌دوستانه مردم، نیازهای اولیه برطرف شده و با توجه به شرایط متفاوت اقلیمی، نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داریم.
وی افزود: در حال حاضر کمک‌های نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان در اولویت است چرا که امکان خرید وسایل مورد نیاز در آنجا وجود دارد و همچنین هزینه اضافی بابت انتقال اجناس به مناطق زلزله‌زده حذف می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه 3 راه برای واریز وجوهات نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان وجود دارد، تصریح کرد: شماره حساب 999999 بانک‌های ملی و ملت سراسر کشور آماده دریافت وجوهات است همچنین افراد می‌توانند با کد دستوری #3* و #724* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهدا کنند.
مومنی اظهار داشت: 24 هزار و 311 تخته پتو، 80 هزار و 648 قوطی کنسروجات، 56 تن برنج، 3 هزار و 331 جفت کفش، 49 هزار و 235 دست لباس گرم، 45 هزار و 589 کارتن اقلام بهداشتی، 83 هزار و 331 شل آب معدنی، 3322 بسته خرما، 65 تن سیب زمینی، 492 عدد چادر مسافرتی، 140 دستگاه وسیله گرمایشی، 1750 تخته فرش و موکت، 654 کیسه خواب و 2.5 تن آرد قلام ارسالی از کمک‌های مردمی اصفهان به هلال احمر برای زلزله‌زدگان تا صبح امروز بوده است.
وی ادامه داد: این وسایل به وسیله 143 دستگاه تریلی و کامیون و 2 فروند هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه وسایل بسیار دیگری نیز هنوز وجود دارد که توسط افراد جمعیت هلال احمر در حال تفکیک و بسته‌بندی است تا به مرور فرستاده شود گفت: از هموطنان و همشهری‌های عزیز اصفهانی بابت حرکت انسان‌دوستانه به مردم زلزله زده قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار