فصل جدید سریال سپاهان-رضاییان

انتقال احتمالی رامین رضاییان به سپاهان با گذشت هشت ماه یک بار دیگر به سوژه رسانه‌ها بدل شده است.

فصل جدید سریال سپاهان-رضاییان

به گزارش ایمنا، به فاصله کوتاهی پس از قطعی شدن جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس گمانه‌زنی درباره مقصد آینده این بازیکن ملی‌پوش آغاز شد. با توجه به آنکه از یک طرف پیوستن به استقلال یک خط قرمز پُررنگ به حساب می‌آید و از طرف دیگر تراکتورسازی از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است باشگاه های اصفهانی خواه ناخواه به عنوان گزینه‌های اصلی مدنظر قرار می‎گیرند. البته انتقال به قطر نیز همچنان یکی از احتمالات جدی است.
در همین راستا، روزنامه گل تیتر یک خود را به سپاهانی شدن احتمالی رضاییان اختصاص داده است. حرف و حدیث درباره انتقال رضاییان به سپاهان در حالی از همین حالا نقل برخی محافل رسانه‌ای شده است که تابستان گذشته و در پی فسخ قرارداد این بازیکن با تیم ریزه اسپور ترکیه نیز شایعاتی مشابهی در این باره به گوش می‌رسید. اکنون به فاصله هشت ماه پس از آن جریانات شایعه سپاهانی شدن رضاییان یک بار دیگر داغ شده است.
با توجه به آنکه هنوز یک ماه تا بسته شدن پرونده لیگ شانزدهم باقی مانده است و فصل جدید هم احتمالاً از اوایل مردادماه آغاز می‌شود به نظر نمی‌رسد که داستان سپاهان-رضاییان به این زودی تمامی داشته باشد به خصوص که پنجره نقل و انتقالات هم ممکن است تا شهریورماه باز بماند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار