4 مصدوم در حادثه برخورد سواری L۹۰ با گاردریل

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد یک دستگاه سواری L۹۰ در آزاد راه نطنز-اصفهان منجر به مصدومیت چهار تن از سرنشینان خودرو شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد یک دستگاه سواری L۹۰ در آزاد راه نطنز-اصفهان منجر به مصدومیت چهار تن از سرنشینان خودرو شد.

حسین مخلصی شامگاه در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: برخورد خورود سورای L۹۰ با گاردریل در محور آزاد راه نطنز _اصفهان؛ محدوده مجتمع فولاد در ساعت ۱۷ منجر به مصدومیت راننده و سه نفر از سرنشینانش شد.

وی گفت: به محض اطلاع سامانه ۱۱۵؛ اکیپی از نیروهای امدادی با حضور در صحنه اقدام به درمان اولیه کردند.

مخلصی افزود: مصدومان حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و امدادگران هلال احمر جهت درمان تکمیلی به بیمارستان خاتم الانبیای نطنز انتقال یافتند.

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

عصر امروز نیز بر اثر واژگونی سواری پراید در بلوار بسیج نطنز؛ راننده دچار مصدومیت جزئی شد.

آزادراه نطنز-اصفهان ۷۵ کیلومتر طول دارد و یکی از مسیرهای پرتردد وسائل نقلیه سبک و سنگین است.

۵۶۳ مورد تصادفات جاده ای و شهری در حوزه شهرستان نطنز طی هشت ماه سال جاری رخ داده که تعداد ۲۶۰ سانحه به آسیب دیدن سرنشینان، ۱۳۰ سانحه به زخمی شدن رانندگان منجر و هفت مورد فوت ثبت شده است.

نطنز در ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان با جاذبه های گردشگری و زیارتی محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان، محور ترانزیت تهران- جنوب، راه آهن تهران- جنوب و تهران- اصفهان است و نیروهای امدادی این شهرستان نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر از حوادث جاده ای را پوشش می‌دهند.

۳۰ نفر نیروی امدادی در چهار پایگاه شهری و جاده‌ای با چهار دستگاه آمبولانس فعال و ۲ دستگاه آمبولانس ذخیره در شهرستان نطنز با ۵۴ شهر و روستا و نزدیک به ۴۷ هزار نفر جمعیت به صورت شبانه روزی فعال است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار