5 میلیارد تومان اعتبار برای شش بانده کردن شهرضا - اصفهان

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان ایجاد اشتغال است و برای این منظور باید از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای استفاده شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان ایجاد اشتغال است و برای این منظور باید از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای استفاده شود.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی در منطقه جنوب استان، 6 بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان است که به لحاظ برخورداری از موقعیت استراتژیک جاده ترانزیت کشور باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

وی تصریح کرد: تاکنون اعتباراتی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده که از محل ردیف‌های استانی و شهرستانی بوده است و در حال حاضر نمی‌توان ردیف ملی برای آن در نظر گرفت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: باجذب اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان آسفالت بخش زیرسازی شده پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان انجام خواهد شد.

محمودی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان‌های دهاقان و شهرضا ایجاد اشتغال است و برای این منظور باید از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای استفاده شود که یکی از بهترین آن‌ها سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و توسعه صنعت توریسم است، اما پیش از آن باید راه‌ها و محورهای مواصلاتی منطقه اصلاح یا ایجاد شود.

وی اضافه کرد: پیش از این تلاش‌هایی برای ثبت دو روستای اسفرجان و هونجان به عنوان روستاهای گردشگری شهرضا انجام شد که موفقیت‌آمیز بود، اما برای بهره‌برداری کامل از این ظرفیت باید راه‌های این منطقه نیز اصلاح شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسیرهای این منطقه جاده عشایری هونجان به گرموک است که با اختصاص 900 میلیون تومان از محل اعتبارات امور عشایر و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره راه و شهرسازی این پروژه انجام می‌شود.

محمودی تصریح کرد: اصلاح و بهسازی جاده یحیی‌آباد به کهرویه نیز از جمله پروژه‌های راه‌سازی در این منطقه است که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

وی گفت: توسعه و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مناطق روستایی و عشایری شهرضا هم از نظر توسعه صنعت گردشگری و اشتغال برای جوانان مهم است و هم با توجه به اینکه قرار است بخش جدیدی در این منطقه ایجاد و شهرضا به شهرستانی با 2 بخش تبدیل شود، نیازمند راه‌های مناسب هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار