تکمیل هرچه سریعتر خط یک متروی اصفهان

در جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری بر تکمیل هر چه سریعتر خط یک مترو اصفهان و تخصیص بودجه مناسب به پروژه مترو تاکید شد.

در جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری بر تکمیل هر چه سریعتر خط یک مترو اصفهان و تخصیص بودجه مناسب به پروژه مترو تاکید شد.

به گزارش ایمنا ، قدرت‌الله نوروزی در جلسه هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریعتر خط یک متروی اصفهان به منظور ارائه خدمات به مردم اصفهان اظهار داشت: دغدغه اصلی من در سال جاری، تکمیل هرچه سریعتر خط یک متروی این شهر بوده و باید تلاش کنیم که این اتفاق به سرعت محقق شود.

وی با بیان اینکه مشکلات احتمالی سد راه پروژه عظیم قطارشهری اصفهان باید برطرف شود، ادامه داد: بدون شک خط یک متروی اصفهان باید تا پایان سال به بهره‌برداری کامل برسد و امیدوار هستم که مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را اجرایی کنند.

وی به اهمیت تکمیل ایستگاه انقلاب به عنوان یک ایستگاه حیاتی خط یک اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به محل و ظرفیت ایستگاه انقلاب، باید گفت که این ایستگاه یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های شهر اصفهان به حساب می‌آید و باید تلاش کرد که هرچه سریعتر نازک‌کاری این ایستگاه به پایان برسد.

شهردار اصفهان رفع آلودگی‌های بصری خیابان چهارباغ عباسی به عنوان گذرگاه گردشگری شهر را خواستار شد و افزود: مردم اصفهان علاقمند هستند که هرچه سریعتر این آلودگی‌های بصری، از چهره شهر زدوده شود و با توجه به این موضوع، وظیفه ما این است که در خصوص آن اقدامات مختلفی صورت دهیم.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری همه توان خود را برای تکمیل این خط به کار می‌بنند، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که در این زمینه حمایت لازم را در بخش‌های مادی و معنوی صورت دهیم تا این خواسته بحق مردم، به سرعت عملیاتی شود.

زمان‌بندی جزئیات اجرایی پروژه به صورت روزانه بررسی شود

محمدعلی طرفه، معاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسیرهای بحرانی پروژه باید مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: سازمان قطارشهری اصفهان، مشاوران، ناظران و پیمانکاران باید در این خصوص اقدامات لازم را اجرایی کنند و تلاش داشته باشند که مسیرهای بحرانی پروژه شناسایی شده و مشکلات احتمالی آن برطرف شود.

وی افزود: همه می‌دانند که پروژه متروی اصفهان از اهمیت بسیاری نزد شهروندان برخوردار است و باید تلاش کرد که دغدغه‌های مردم در این خصوص برطرف شود.

ضرورت تخصیص بودجه مناسب به پروژه متروی اصفهان

جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به دشواری ساخت پروژه متروی اصفهان در ایستگاه‌های مختلف و شرایط خاص ایستگاه میدان انقلاب گفت: نوع سازه، جانمایی ایستگاه، مسائل ترافیکی و معماری خاص ایستگاه باعث شده که پروژه با مسائل خاصی مواجه باشد.

وی با بیان اینکه توانایی بسیاری در قطارشهری اصفهان در خصوص تکمیل ایستگاه‌های در حال ساخت وجود دارد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که دغدغه مدیران شهری در این زمینه را مد نظر قرار دهیم و امیدوار هستم که مسئولان نیز در خصوص تخصیص بودجه‌های مورد نیاز سازمان، اقدامات اساسی را عملیاتی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار