نباید استعدادها به دلیل اختلاف نظرها و خودزنی‌ها هدر بروند

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه زمینه ورود استعدادهای والیبال در عرصه مدیریت باید فراهم شود، گفت: نباید استعدادها به دلیل اختلاف نظرها و خودزنی‌ها هدر بروند، اینجا ملک ما نیست و همه سلیقه‌ها باید حضور داشته باشند.

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه زمینه ورود استعدادهای والیبال در عرصه مدیریت باید فراهم شود، گفت: نباید استعدادها به دلیل اختلاف نظرها و خودزنی‌ها هدر بروند، اینجا ملک ما نیست و همه سلیقه‌ها باید حضور داشته باشند.
به گزارش تسنیم ، محمد داورزنی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال اصفهان اظهار داشت: ویترین کار هیئت حضور یک تیم قدرتمند در سوپر لیگ است، استان اصفهان در گذشته و حال نماینده‌های خوبی در تیم ملی داشته اما به دلیل عدم وجود باشگاه مناسب مجبور به ترک استان شدند.
وی افزود: در گذشته همیشه گله‌مند بودیم که چرا دیگر نیروها به اصفهان می‌آیند اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که اصفهان با وجود ظرفیت‌های خوبی که داشته نتوانسته در آن جایگاه اصلی خود باشد.

سرپرست فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: هیچ چیز به جز همدلی نمی‌تواند به ظرفیت اصفهان کمک کند، به آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و دیگر تیم‌ها گفته‌ام که باید در این راستا کار کنند، انتظار می‌رود با توجه به جایگاه ویژه‌ای که والیبال در آسیا و جهان دارد ذوب‌آهن و سپاهان کمک بیشتری به هیئت داشته باشند زیرا انتظار از این استان نیز بیشتر است.

وی تصریح کرد: برای فدراسیون والیبال فرقی ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود و برای ما مهم این است که همه خانواده والیبال در کنار یکدیگر جمع شوند تا از همه ظرفیت‌های عمومی استان استفاده کرد. این مسائل در سایه همدلی رخ می‌دهد و می‌توان آینده خوبی در استان رقم زد، البته به شرط اینکه افراد به دنبال منافع استان و منافع ملی باشند.

داورزنی بیان کرد: اقداماتی تا کنون در استان صورت گرفته اما ویترین کار والیبال این است که نماینده استان در لیگ حضور داشته باشد، به هر ترتیب والیبال کشور در یک دهه گذشته توانسته موفقیت‌های بسیاری را بدست آورد که در رشته‌های گروهی ما کم نظیر است.

وی گفت: در سطحی از دنیا هستیم که زمانی تصور آن هم غیرممکن بود، دلیل همه موفقیت‌های والیبال همکاری همه دست‌اندرکاران بوده، اگر 10 سال پیش می‌گفتیم تیم‌های بزرگ دنیا مانند روسیه و لهستان و غیره را می‌بریم 99.9 درصد کارشناسان می‌گفتند چنین امکانی غیر ممکن است.

سرپرست فدراسیون والیبال اظهار داشت: با همت، تلاش و کار شبانه روزی، بچه‌های شما ثابت کردند که می‌توانند، زمانی که جوان اصفهانی در لیگ سری آ ایتالیا در تیم منتخب هفته حضور پیدا می‌کند، یا جوانی مانند عبادی پور که در لهستان بازی می‌کند نشان از همتی دارد که در راستای رشد جوانان شکل گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی که صورت گرفت ثابت کرد که استعداد ایرانی اگر به درستی برنامه ریزی شود می‌تواند در نمره بهترین‌های دنیا باشد، اگر روزی برای جوانان ما آرزو بود که با کاپیتان تیم روسیه عکس بگیرند الآن جوانان شما هستند که در نمره بهترین‌ها حضور دارند.

داورزنی خاطرنشان کرد: این افتخار را داریم که از میان این استعدادها تیمی را درست کردیم که امسال قهرمان نوجوانان جهان شود و در زمره بلندقدترین تیم‌های جهان قرار گیرد، برای ما این‌گونه نیست که بگوییم فلان شهرستان قطب والیبال است و این افتخار را داریم که از همه نقاط کشور استعدادیابی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال سرمایه‌گذاری برای 2024 هستیم، تصریح کرد: در یک ماه آینده از نسل جدید والیبال نوجوانان رونمایی می‌کنیم و به صورت مرتب بر این مسئله کار می‌شود که در 2024 چه نیازهایی داریم. هیئت موظف است که استعدادهای استان را در بانوان و آقایان در راستای اهداف کشور بیابد.

سرپرست فدراسیون والیبال اصفهان بیان کرد: انتظار ما از هیئت استان این است که خود را با سرعت فدراسیون تنظیم کنند و انتظار داریم که از میان 80 میلیون ایرانی بهترین‌ها را انتخاب کنیم. در تلاش هستیم تا متوسط قد تیم ملی در 2020 و 2024 به 2 متر برسد، اسپکر ما باید قدرتی داشته باشد که از روی دست دفاع‌های لهستان و روسیه و آمریکا اسپک بزند.

وی گفت: نباید استعدادها به دلیل اختلاف نظرها و خودزنی‌ها هدر بروند، اینجا ملک ما نیست و همه سلیقه‌ها باید حضور داشته باشند، استان اصفهان ثابت کرده که ظرفیت بسیار خوبی دارد و با توجه به ظرفیت استان انتظار می‌رود اصفهان به قطبی تبدیل شود که همواره تیم‌های خوب و قهرمان داشته باشد.

داورزنی اظهار داشت: شرایط به نوعی نباشد که جوان اصفهانی در تیم‌های تهرانی بازی کند، امیدوارم روزهای مهیج والیبال استان را در آینده شاهد باشیم.

با توجه به سیاست‌های فدراسیون انجام وظیفه می‌کنیم

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نیز در حاشیه این مجمع افزود: باشگاه ذوب آهن در سطح کشور باشگاه بزرگی است و نوید حرکت رو به جلو ذوب آهن را می‌دهیم تا در رده آقایان هم تیم داری کنیم، با تلاش‌های باشگاه تیم والیبال بانوان در لیگ کشور نگاه داشته شده و حضور خوبی داشته‌اند.

وی افزود: امیدوارم در لیگ برتر آقایان هم حضور پیدا کنیم، چهره‌هایی که امروز حضور دارند متخصص والیبال هستند و زمانی که نگاه می‌کنیم در کنار تخصص، تحصیلات و تجربه هم اضافه شده است. ما هم به عنوان باشگاهی که می‌تواند بازو باشد با توجه به سیاست‌های فدراسیون انجام وظیفه کنیم و مایه افتخار است که در این راه حضور داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار