جای خالی ناهید دایی جواد در ضیافت هنرجویانش

ناهید دایی جواد امروز ناهار میهمان یکی از هنرجویانش در موسسه رنگین‌کمان سپید بود اما مرگ فرصت نداد تا امروز پروین کرمانی سفره ناهار را برای میزبانش پهن کند.

شیما خزدوز - ناهید دایی جواد امروز ناهار میهمان یکی از هنرجویانش در موسسه رنگین‌کمان سپید بود اما مرگ فرصت نداد تا امروز پروین کرمانی سفره ناهار را برای میزبانش پهن کند.
کرمانی که از سال 88 با دایی جواد در کلاس موسیقی رنگین‌کمان سپید آشنا شد می‌گوید که این کلاس که یک سال طول کشید آن‌چنان برایش جذاب بود و شخصیت این هنرمند چنان او را شیفته کرد که همچنان و تا چند ماه پیش شاگرد او بود.
او می‌گوید: خانم دایی جواد نیز چنان علاقه‌مند به برپایی کلاس در رنگین‌کمان سپید و سالمندان بود که بااینکه برای بیماری‌اش ساکن رودهن شده بود، سفارش کرد که کلاس موسیقی رنگین‌کمان پابرجا بماند و اداره کلاس را به عهده بنده گذاشت اما من در طول این مدت به خودم اجازه ندادم روی صندلی ایشان بنشینم.
کرمانی که دو روز پیش با دایی جواد صحبت کرده بود از او دعوت می‌کند تا امروز برای ناهار میهمان او شود و بانو می‌پذیرد. او درباره ویژگی‌های این هنرمند می‌افزاید: او بسیار فروتن و خاکی بود. روح بزرگی داشت. به من سفارش کرده بود که اصلاً تدارکی برای ناهار نبینم.
صبح امروز اما خبر درگذشت ناهید دایی جواد به میزبان ناهار امروز می‌رسد تا سفره‌ای برای میهمانی که بسیار او را دوست داشت پهن نکند و به یاد خاطراتی که با این هنرمند داشت حسرت آن روزها را بخورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار