هنرمندی که مورد تائید کسایی و شهناز بود

صدای ناهید دایی جواد را از بچگی شنیده بودم. صدای زلال او در ترانه‌های یه دونه انار، دو دونه انار و غروب کوهستان فراموش‌شدنی نیست.

مجید کساییان * - صدای ناهید دایی جواد را از بچگی شنیده بودم. صدای زلال او در ترانه‌های یه دونه انار، دو دونه انار و غروب کوهستان فراموش‌شدنی نیست.
حس و حال اصیل آهنگ‌های او، تحریرهای ملیح و شخصیت صمیمی و خودمانی او از خاطره موسیقی پاک نخواهد شد گرچه صدای زلال او امروز به آسمان پیوست. ایشان را بعدها در محافل موسیقی دیدار کرده بودم. به خاطر دارم که روزی در حال خروج از یک محفل موسیقی با ایشان برخورد کردم و او چقدر با فروتنی به بنده سلام کرد. درحالی‌که ایشان در مقام استاد من بودند و من تنها یک علاقه‌مند به موسیقی بودم و ایشان با مهر و عطوفتی که در چهره داشتند با من برخورد کرد و من یک‌لحظه به خود آمدم که یک انسان چقدر می‌تواند فروتن و فرهیخته باشد. خبر مرگ این هنرمند مرا نیز مثل همه دوستداران ایشان شوکه کرد.
ناهید دایی جواد از معدود خوانندگانی بود که موردقبول استاد کسایی و استاد شهناز بود. ایشان به‌غیراز هنرنمایی در عالم موسیقی به تعلیم موسیقی هم می‌پرداخت و حتی تا همین اواخر نیز خدمات فراوانی به حوزه موسیقی انجام داد و یک‌لحظه بیکار نماند.
او امروز در میان ما نیست اما برای سال‌های سال صدای او باقی خواهد ماند و مردم با او خاطره خواهند ساخت

*فعال موسیقی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار