وزیر کار: محدود کردن فقر مطلق در کشور موردتوجه دولت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبارزه با فقر و محدود کردن فقر مطلق در کشور به‌طور هدفمند موردتوجه دولت قرارگرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبارزه با فقر و محدود کردن فقر مطلق در کشور به‌طور هدفمند موردتوجه دولت قرارگرفته است.

به گزارش مهر، علی ربیعی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار شد، بابیان اینکه جامعه کار و تلاش کشور باصفت قرآنی درهم‌آمیخته شده است که بدون شک این امر آثار مثبتی را به همراه دارد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی در حوزه کار و تلاش، برکات فراوانی را در حوزه اشتغال در کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این نشست از جنبه‌های مختلفی نظیر نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی حائز اهمیت است، افزود: قرآن تأثیرات عمیقی در زندگی فردی و اجتماعی دارد.

ربیعی بابیان اینکه قرآن کتابی نورانی است که قرائت آن به زندگی انسان نعمت و برکت می‌بخشد، تصریح کرد: خوشبختانه آثار زندگی قرآنی در جامعه سبب خرسندی همگان می‌شود، زندگی قرآنی سبب می‌شود توجه به تمام امورات ازجمله مباحث اقتصادی نظیر خمس و زکات بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در قرآن آیات متعددی پیرامون کار و تلاش مطرح‌شده است، خاطرنشان کرد: فاصله از قرآن سبب بروز تخلفات گوناگونی در جامعه می‌شود .

وی با اعلام اینکه ایجاد تعهد فردی به کار و داشتن وجدان کاری در آیات قران کریم موردتوجه قرارگرفته است، گفت : جامعه ایران نیازمند بازگشت به ارزش‌های دینی و قرآنی است؛ باید جامعه خود را به جامعه‌ای یکپارچه در حوزه کار و تلاش تبدیل کنیم چراکه به نسل جوان با تکیه‌بر آموزه‌های قرآنی در کشور نیازمندیم .

ربیعی با تأکید بر اینکه مبارزه با فقر و محدود کردن فقر مطلق در کشور به‌طور هدفمند موردتوجه دولت قرارگرفته است، ادامه داد: ملت به آرامش روانی نیاز دارند، علت اصلی طلاق در جامعه نبود آرامش روانی است به همین سبب ایجاد بستر کار و تلاش مهم‌ترین مسئله‌ای است که انجام می‌گیرد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار و تلاش با پول به دست نمی‌آید چراکه کار تنها باروح تلاش و نوع تولیدگری تلاش حاصل می‌شود لذا درصدد هستیم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در سایه مقام معظم رهبری به سمت جامعه قرآنی در کشور حرکت کنیم .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار