ناهید بر مدار کیوان آرام گرفت

بیماری از پای درش نیاورد. این سال‌های آخر اگرچه درگیر شیمی‌درمانی و معالجه سرطان بود اما همچنان پرشور و انرژی آموزش آواز را در چند آموزشگاه موسیقی اصفهان مثل «دیگر»، «فارابی»، «زریاب» و مؤسسه «رنگین‌کمان سپید» پی گرفت.

ناهید بر مدار کیوان آرام گرفت

شیما خزدوز/ لیلا شهبازیان - بیماری از پای درش نیاورد. این سال‌های آخر اگرچه درگیر شیمی‌درمانی و معالجه سرطان بود اما همچنان پرشور و انرژی آموزش آواز را در چند آموزشگاه موسیقی اصفهان مثل «دیگر»، «فارابی»، «زریاب» و مؤسسه «رنگین‌کمان سپید» پی گرفت.

ناهید دایی جواد زندگی را حتی در زمان بیماری دشوارش با امید پی گرفت و در چند روز گذشته خبر بهبودی‌اش را از زبان پزشک معالجش شنید. از تهران به اصفهان آمد تا کار تدریسش را پی بگیرد اما یکشنبه‌شب در سانحه تصادف در خیابان مرداویج به‌سختی آسیب دید و در بیمارستان شریعتی درگذشت.

دایی جواد که بیشتر از همه با ترانه «غروب کوهستان» شناخته می‌شود گله داشت که در فضای موسیقی کشور همه از صدای بزرگان موسیقی تقلید می‏کنند. او می‌گفت: «تقلید کار عبث و بیهوده‌ای است. کسی که آواز می‏خواند باید سبکی از خودش ارائه دهد. زمانی که من رفتم به رادیو هر یک از خوانندگان، مکتب خودشان را داشتند اما امروز همه دارند مثل یکی می‏خوانند و این اشکال ایجاد می‌کند.»

این هنرمند که در جامعه موسیقی، هنر و فرهنگ اصفهان شخصیتی معتبر و قابل‌احترام بود می‌گفت: «اگر در راه درست قدم برداریم، محبت خدا و مردم را نصیب خواهیم برد.»


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار