تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۹ منتشر شدند

پیش از این تعدادی از تهیه‌کننده‌های لوازم جانبی سامسونگ تصاویری از کیس گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ منتشر کرده بودند. حال یک تولیدکننده دیگر به نام Ghostek تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی و کیس آن منتشر کرده است.

تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۹ منتشر شدند
وبسایت دیجی کالامگ - اسماعیل دلخموش:
پیش از این تعدادی از تهیه‌کننده‌های لوازم جانبی سامسونگ تصاویری از کیس گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ منتشر کرده بودند. حال یک تولیدکننده دیگر به نام Ghostek تصاویر رندر شده‌ای از این گوشی و کیس آن منتشر کرده است. این تولیدکننده برای ساخت کیس‌های ضد ضربه از سامسونگ سفارش دریافت کرده است.
در طراحی گلکسی اس ۹ مجموعه دوربین و حسگر اثر انگشت این بار در قالب بهتری قرار گرفته و به دلیل طراحی جدید کار با حسگر آسان‌تر شده است.

طبق تصاویری که منتشر شده طراحی کلی گوشی چندان تغییر معناداری نسبت به مدل سال قبل نخواهد داشت. نمایشگر همان نسبت ابعاد ۱۸٫۵:۹ را حفظ می‌کند و حاشیه‌های بخش‌های بالا و پایین کمی کاهش پیدا خواهند کرد.



در عین حال دکمه مخصوص دستیار صوتی بیکسبی در کنار دکمه مربوط به صدای گوشی در بخش چپ و دکمه پاور هم در بخش راست گوشی خواهند بود.

مجموعه دوربین و حسگر اثر انگشت این بار در قالب بهتری قرار گرفته و به دلیل طراحی جدید کار با حسگر آسان‌تر شده است.


سامسونگ جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را هم در طراحی گلکسی اس ۹ حفظ کرده بنابراین طرفداران استفاده از جک در این مورد نگرانی بخصوصی نخواهند داشت. این جک در کنار USB-C و بلندگوی گوشی قرار دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار