علی کیخسروی: روی گل مقصر بودم

گلر جوان سپاهان از تقابل با سایپا و گلی که دریافت کرد می‌گوید.

گلر جوان سپاهان از تقابل با سایپا و گلی که دریافت کرد می‌گوید.

علی کیخسروی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار مقابل سایپا و اولین تجربه حضورش در ترکیب اصلی سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشحالم از اینکه فرصت خودنمایی به من داده شد، من از شب قبل از بازی متوجه شده بودم که در ترکیب اصلی قرار دارد و به هیچ عنوان به جز چند دقیقه ابتدایی بازی استرس نداشتم و همین موضوع باعث شد عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد عملکرد خودش گفت: در اکثر دقایق بازی عملکرد خوبی داشتم به جز گل سایپا که خودم را مقصر می‌دانم. در صحنه منجر به گل دید من به طور کامل بسته شده بود و توپ را خیلی دیر دیدم که دیگر نتوانستم به آن برسم. حتی با دستم توپ را لمس کردم ولی کاری از دستم بر نیامد. به جز آن یک موقعیت در اکثر دقایق بازی عملکرد خوبی داشتم.

گلر جوان سپاهان با اشاره به برخورد بازیکنان نسبت به اشتباهش عنوان کرد: زمانی که گل زده شد بازیکنان به من اعتراض کردند ولی بعد از گذشت چند دقیقه سعی کردند به من روحیه بدهند و همین موضوع باعث شد در ادامه بازی خوبی انجام دهم.

کیخسروی با اشاره به اینکه حضورش در ترکیب اصلی موقت بود یا نه اظهار داشت: نمی‌دانم، این تصمیم کادرفنی است. کارت بازی ابراهیم عالمه صادر خواهد شد ولی تصمیم با کادرفنی است که چه کسی بازی کند. اگر کرانچار دوباره به من اعتماد کند ضرر نخواهد کرد.

وی با اشاره به واکنش مهدی صدقیان به نیمکت نشینی و جایگزینی او گفت: انصافاً هیچ برخورد بدی نداشت خیلی به من کمک کرد و راهنمایی‌هایش تاثیر زیادی در عملکردم داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار