باران در راه اصفهان

کارشناس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوا در سطح استان اصفهان تا روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد داشت، یعنی از فردا سه‌شنبه تا روز چهارشنبه شاهد کاهش دمای استان اصفهان هستیم.

کارشناس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوا در سطح استان اصفهان تا روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد داشت، یعنی از فردا سه‌شنبه تا روز چهارشنبه شاهد کاهش دمای استان اصفهان هستیم.
ساناز جعفری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت جوی و سامانه بارشی در استان اصفهان اظهار داشت: برای امروز بیشتر وزش باد نسبتا شدید تا شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه از اوایل وقت فردا سه‌شنبه موجی وارد استان می‌شود، افزود: از این رو پیش‌بینی می‌کنیم بارش‌هایی را در سطح استان اصفهان شاهد باشیم.
کارشناس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی بیان‌گر فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا عصر روز سه‌شنبه بر روی استان است.
وی گفت: براین اساس امروز دوشنبه در اکثر نقاط استان شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود، در مناطق غرب و جنوب استان احتمال طوفان لحظه‌ای و موقت وجود دارد.
جعفری بیان کرد: از اواخر وقت امروز فعالیت این سامانه به شکل بارش از مناطق غربی و جنوبی شروع خواهد شد و فردا در برخی مناطق استان به ویژه نواحی غرب، جنوب، جنوب شرق و مرکز بارش را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی برای کلان‌شهر اصفهان ضعیف است، ادامه داد: در مناطق مرتفع و سردسیر استان بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.
کارشناس اداره پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: دمای هوا تا روز چهارشنبه بین 10 تا 12 درجه کاهش خواهد داشت، یعنی از فردا سه‌شنبه تا روز چهارشنبه شاهد کاهش دمای استان اصفهان هستیم.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز به 23 و در خنک‌ترین ساعات به 4 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، همچنین گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با 27 و سردترین منطقه میمه با منفی 4 درجه سانتی‌گراد است.
جعفری در پاسخ به این سئوال که تداوم آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان تا چه روزی ادامه خواهد داشت؟ اضافه کرد: امروز آلودگی هوای اصفهان برطرف می‌شود، همچنین برای روز سه‌شنبه آلودگی هوا پیش‌بینی نمی‌کنیم ولی ‌برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد آلودگی هوا در اصفهان هستیم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار