خرید و فروش مسکن هر روز در اصفهان بدتر می‌شود

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان گفت: در حال حاضر روزنه‌ و دیدگاهی برای رشد مسکن در اصفهان وجود ندارد.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان گفت: در حال حاضر روزنه‌ و دیدگاهی برای رشد مسکن در اصفهان وجود ندارد.

احمد تولا در گفت و گو با مهر اظهار داشت: ‌وضعیت خرید و فروش مسکن هر روز در اصفهان بدتر می‌شود و امروزه دیدگاه و روزنه ای برای رشد مسکن در اصفهان وجود ندارد و باید کار از سوی دولت آغاز شود.

وی بیان داشت: معمولا اقتصاد ما یک اقتصاد دولتی است و ۸۵ درصد اقتصاد دست دولت است و اگر هم بخش خصوصی اراده کند که اقدام جدی در جهت خرید و فروش مسکن انجام دهد بدون حمایت دولت امکانپذیر نیست.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان ادامه داد: قیمت مسکن متناسب با اقتصاد خانوارها نیست و در محلات پایین شهر اصفهان قیمت مسکن به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر می رسد.

وی گفت: خانه خالی در اصفهان نداریم و بسیاری از خانه‌های ساخته شده به فروش رفته است اما منکر این هم نمی شویم تمام خانه های ساخته شده، فروخته شده است.

تولا افزود: این آمار که بالغ بر دو میلیون خانه خالی در سطح کشور داریم درست نیست اما خانه هایی وجود دارد که به دلیل اینکه با وضعیت اقتصادی مردم جور در نمی آید، روی دست صاحب خانه مانده است.

وی با اشاره به اینکه در ضعیف ترین نقطه های شهر الان متراژ خانه ها بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و قدرت خرید مردم به این میزان نیست، اضافه کرد: استان هایی مثل گیلان، مازنداران، خراسان رضوی و مشهد که بیشتر جنبه توریستی، زیارتی و تفریحی دارد شرایط خرید و فروش مسکن بهتر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار