نگرانی عضو شورای شهر اصفهان برای شهر دوچرخه‌ها

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از کم لطفی به موضوع دوچرخه‌سواری در اصفهان انتقاد کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از کم لطفی به موضوع دوچرخه‌سواری در اصفهان انتقاد کرد.
به گزارش تسنیم ، عباسعلی جوادی دیروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت: یکی از کارمندان شهرداری اصفهان طی ارسال متنی به بنده نارضایتی خود را از بی‌توجهی به بحث دوچرخه‌سواری و توسعه آن در شهر اصفهان اعلام کرده است.
وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته مطلبی از سوی یکی از کارمندان شهرداری اصفهان برای من ارسال شده بود، گفت: در این متن نوشته شده است "جناب آقای دکتر جوادی، ریاست کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان متأسفانه دوچرخه سواری در اصفهان از دزدی و قاچاق مواد مخدر مغفول‌تر و مورد بی لطفی ناجوانمردانه‌تر واقع شده است.
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از همه بدتر تعطیل شدن ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی این شهر یکی پس از دیگری. این در حالی است که شهرهای کوچک یزد، اراک، قزوین و نیز تبریز، تهران، شیراز و مشهد سوار بر موج توسعه دوچرخه‌سواری گوی سبقت را از این شهر دوچرخه‌ها ربوده‌اند و آوازه توسعه دوچرخه سواری در یزد گوش فلک را کر کرده است.
وی ادامه داد: متأسفانه در حالی که چند روزی است که بیش از 10 ایستگاه دوچرخه در شهر اصفهان تعطیل شده و متصدیان آنها نیز بیکار شده‌اند امروز نیز شرکت نیک اندیش چوب تعطیلی بر سایر این ایستگاه‌ها زده و تعدادی دیگر از این ایستگاه‌ها را در شرایطی که آلودگی هوا بیداد می‌کند و مدرسه پشت مدرسه تعطیل می‌شود تا حداقل چند خودرو ناقابل در این شهر کمتر تردد کند به بایگانی محیط زیست منتقل کردند.
جوادی گفت: اینکه شهرداری اصفهان بودجه کافی ندارد در آن شکی نیست اما آیا تعطیلی این ایستگاه‌ها و جلوگیری از توسعه حمل و نقل پاک در شهرداری اصفهان واقعاً راهکار نجات بلدیه از این مکافات است، یا باید با درایت و مدیریتی که در شهرهای دیگر شاهد آن هستیم سبب نجات محیط زیست شهر و کشورمان و سلامتی شهروندانمان از صدها بیماری کوچک و بزرگ جسمی و روحی و روانی شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار