ساعاتی با هنرمندان جوان شاهین شهری

برنامه فرهنگی هنری « ساعاتی با هنرمندان جوان شاهین شهری» طی دو روز در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس این شهر برگزار شد.

ساعاتی با هنرمندان جوان شاهین شهری

برنامه فرهنگی هنری «ساعاتی با هنرمندان جوان شاهین شهری» طی دو روز در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس این شهر برگزار شد.

این برنامه از سوی آموزشگاه خط نقطه و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و هنری شهرداری شاهین شهر با اجرای برنامه های تئاتر، موسیقی، نمایشگاه های عکاسی و نقاشی برنامه ریزی شده بود.

مریم ایران پور مدیر آموزشگاه خط نقطه با بیان در شاهین شهر استعدادهای هنری زیادی وجود دارد گفت: هنرمندان جوان همیشه باید هنر آموخته خود را روی صحنه به نمایش گذارند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: برنامه فرهنگی و هنری فوق اولین برنامه این آموزشگاه در سال جاری است که با استقبال خوب همشهریان عزیز روبرو شد.

در این برنامه 2 اجرای تئاتر با عنوان های "ت مثل تئاتر" به کارگردانی مینو عطا خوانی و تئاتر "کسوف" به کارگردانی فریناز مهرآذر به روی صحنه رفتند.

نمایشگاه عکس این برنامه فرهنگی و هنری با به نمایش گذاشتن 100 اثر از هنرمندان جوان متشکل از آتوسا علیپور، کیمیا صفوی، پریناز چیوایی، فاطمه اسدی، مهدیه سادات حسینی، پیام محمدی، مرضیه محقق نیا، الهه نکویی، زهرا کاظمی، نازنین کمالی و کیمیا صفوی توانست علاقمندان زیادی را به سالن خود بکشاند.

همچنین در این نمایشگاه نقاشی نیز با ارائه آثاری از نقاشان جوان متشکل از اهورا ابولی، ابوالفضل حاجی پور، مهتا فخری در بخش کودکان و زهرا جوهری، آتوسا علیپور، ندا تاجیک، پرنیاز چیوایی، زهرا عبداللهی، اعظم ورپشتی، اشرف شیوافر، مرضیه سجادی، ساینا بیگدلی، ندا شیخی، مریم نره ای و افسانه نکویی میزبان هنردوستان بود.

هنرمندان موسیقی نیز با ارائه آثاری در ۲ سبک رسیتال پیانو و سنتی توانستند دوستاران این هنر را خوشحال کنند.

سرپرستی گروه موسیقی را محسن محمدی بر عهده داشت و نوازندگان آن را پویان شاهجوان و سعید کیوانداران، ستاره دهقان مسعود سوری، سپهر رضاتوفیقی، امیرحسین جعفری، پریا محمد زاده، امید اعراب، فائزه مشائخ، محمد سلیمانی، ملیکا صوفیان، علی شهریاری، مارال نادری، ایمان کریمی، آرمان فاتحی، ستایش ترابی، گلسا ترابی، بنیامین انجم در سبک کلاسیک و آرمان ولی خانی، مارال نجفی، نازنین میر محمدی، یاسمین میرمحمدی و مریم صوفیان در سبک سنتی هنر خود را نشان دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار