مردم نگرانی‌هایی دارند که باید آن‌ها را مرتفع کرد

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: مردم نگرانی‌هایی دارند که باید آن‌ها را مرتفع کرد. موضوع بیکاری جوانان در سال‌های اخیر یکی از موضوعات مورد بحث و انتقاد است که در سال‌های اخیر فرصت‌های شغلی آن‌چنان نبوده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار گفت: مردم نگرانی‌هایی را دارند که باید آن‌ها را مرتفع کرد. موضوع بیکاری جوانان در سال‌های اخیر یکی از موضوعات مورد بحث و انتقاد است که در سال‌های اخیر فرصت‌های شغلی آن‌چنان نبوده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: موضوع بعدی، بحث تورم و رکود تورمی است، از یک‌سو رکود در دادوستد مردم حاکم است و از سوی دیگر واردات بی‌رویه کالاهای خارجی که مشابه آن‌ها در داخل وجود دارد و عدم اقدام جدی و راهبری در این مسیر، از موضوعاتی است که موجبات دلخوری و نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از نگرانی‌های مردم گفت: اصل ۱۴۰ قانون اساسی و لزوم توجه به آن‌یکی از مباحثی است که همواره مورد خواسته مردم بوده و به نظر می‌رسد حدود ۱۰۰ هزار نفر از مدیران عالی‌رتبه که از ابتدای انقلاب تاکنون بر سر کار بوده‌اند باید تمامی اموالشان موردبررسی قرار بگیرد و آنچه را که طبق قانون به دست آورده‌اند را برای خود برداشته و مازاد آن به بیت‌المال برگردانند. روسای جمهور، معاونین، وزرا، نمایندگان مجلس، قضات و سایر مقامات عالی‌رتبه شامل این اصل می‌شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، ادامه داد: معتقدم برای رفع مشکلات کنونی مردم، باید در سطح مقامات عالی‌رتبه تصمیماتی در قالب چندین بند گرفته و برای مردم اعلام شود تا مردم در جریان امور و برنامه‌های صورت گرفته قرار بگیرند. اکنون فرصت مناسبی برای جراحی نقاط چرکین است، جراحی که هرچند ممکن است درد و خون‌ریزی داشته باشد اما قطعاً مفید خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار