حدادی‌فر: ذوب‌آهن را به روزهای اوج باز می‌گردانیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال پیکان، از تیم‌های خوب و سازمان یافته لیگ به شمار می‌رود که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال پیکان، از تیم‌های خوب و سازمان یافته لیگ به شمار می‌رود که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت بالای 3 امتیاز دیدار تیمش مقابل پیکان برای تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: ما اگر می خواهیم در جدول رده‌بندی خود را بالا بکشیم، به برد مقابل پیکان و کسب هر 3 امتیاز این بازی نیاز خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه کسب 3 امتیاز این بازی هم برای ما و هم برای پیکان بسیار مهم است، تصریح کرد: همه بچه‌های تیم ما با انگیزه و تلاش بسیار در تمرینات شرکت می‌کنند تا از آمادگی خوبی برای این بازی برخوردار شده و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. دیدار با پیکان، بازی قشنگی از آب در خواهد آمد و هر تیمی که بهتر کار کند، 3 امتیاز را می‌گیرد.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شرایط این تیم را خوب خوانده و خاطرنشان کرد: تیم فعلی ذوب‌آهن از نظر فنی و روحی در سطح بالایی قرار داشته و از بهترین تیم‌های ایران به شمار می‌رود. جایگاه فعلی ذوب‌آهن، در شأن این تیم نیست و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب نتایخ خوب در هفته‌های آینده، ذوب‌آهن را به جایگاه واقعیش برگردانیم.
وی درباره نحوه حضور ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی ما در مرحله پلی‌آف، دیدار سخت و بسیار حساسی است که خوشبختانه در اصفهان برگزار می‌شود، در شرایط فعلی اولویت اول ما پیروزی در این دیدار و حضور در مرحله گروهی است.
حدادی‌فر تصریح کرد: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم، بازگشت ذوب‌آهن به روزهای خوبش بوده ما تمام توانمان را برای موفقیت در آسیا خواهیم گذاشت اما در حال حاضر اولویت اول ما کسب نتیجه در بازی‌های چند هفته آینده و مرحله پای آف است.
وی با اشاره به رفع مصدومیت ابتدای فصلش خاطر نشان کرد: مصدومیت بسیار سخت و سنگینی بود که خوشبختانه توانستم با انجام تمرینات مناسب آن را پشت سر بگذارم و اگرچه هنوز به شرایط آمادگی کامل نرسیده‌ام اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به سطح آمادگی کامل رسیده و برای ذوب‌آهن مثمرثمر باشم.
هافبک ذوب‌آهن امیر قلعه نویی سرمربی حال حاضر ذوب آهن را یکی از بهترین مربیان لیگ برتر خواند و افزود: من قبلاً تجربه یک نیم فصل کار کردن با ایشان را در تبریز داشتم. قلعه‌نویی از دانش و توانایی‌های زیادی برخوردار بوده و می‌تواند در رساندن ذوب‌آهن به جایگاه واقعیش موفق باشد.
وی کسب سهمیه آسیایی را از اهداف این تیم دانسته و گفت:با توجه با بازیدهای سختی که در لیگ داریم، گرفتن سهمیه آسیایی کار سختی است. بازیکنان ذوب آهن تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد که با کسب سهمیه،گوشه ای از ناکامی های ابتدای فصل جبران شود.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار