شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند به دنبال حفظ آبرو

از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با مس سونگون دیدار خواهد کرد.

از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با مس سونگون دیدار خواهد کرد.

به گزارش فارس، لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار در روز جمعه 15 دی‌ ماه وارد هفته بیست و پنجم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با مس سونگون بازی خواهد کرد.

این دیدار از ساعت 16 و به میزبانی تیم گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد و دو تیم جدال سختی را پیش رو خواهند داشت؛ بازی دو تیم در دور رفت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید که اسماعیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهرداد جابری گل‌های گیتی‌پسند و محمد‌رضا سنگ‌سفیدی 2 بار و مرتضی عزتی یک بار گل‌های مس سونگون را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند که با شکست در هفته گذشته و با توجه به پیروزی مس سونگون شانس قهرمانی را از دست داده است برای نشان دادن شایستگی‌های از دست‌رفته خود سخت به دنبال پیروزی بر حریفی است که به احتمال زیاد قهرمان لیگ‌برتر فوتسال خواهد شد؛ مس نیز برای اینکه نشان دهد قهرمانیش اتفاقی نیست برای کسب 3 امتیاز و قطعی کردن قهرمانی به اصفهان سفر خواهد کرد.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در مشهد بازی را با نتیجه 3 بر 2 به فرش آرا مشهد واگذار کرد؛ مس سونگون نیز با نتیجه 4 بر 1 مقاومت البرز را از پیش رو برداشت.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 15 برد، 6 تساوی و 3 باخت و کسب 51 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ مس سونگون نیز در 24 هفته گذشته 18 پیروزی، 5 تساوی و یک شکست کسب کرده و با 59 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

به گزارش فارس، برنامه سایر دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه 15 دی‌ماه

تأسیسات دریایی - پارسیان شهر قدس

شهرداری ساوه - مقاومت قرچک

مقاومت البرز - حفاری اهواز

آذرخش بندرعباس - آتلیه طهران قم

شهروند ساری - فرش آرا مشهد

ارژن شیراز - هیأت فوتبال قم

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار