آسمان نصف جهان بارانی می شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ورود سامانه ناپایدار و بارشی از اواخر وقت فردا ( جمعه) به استان سبب افزایش ابر، بارش باران‌ و برف می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ورود سامانه ناپایدار و بارشی از اواخر وقت فردا ( جمعه) به استان سبب افزایش ابر، بارش باران‌ و برف می شود.
فاطمه زهرا سیدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت آرام و پایدار برای امروز (پنجشنبه) بر روی استان است افزود: سامانه ناپایدار و بارشی از اواخر وقت فردا (جمعه) از سمت جنوب و غرب وارد استان می‌شود و تا روز یکشنبه در منطقه فعال خواهد بود.
وی گفت: ورود این سامانه ناپایدار به استان، بارش برف و باران را به همراه دارد.
سیدان با بیان اینکه فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان بیشتر خواهد بود، گفت: فعالیت این سامانه در شهر اصفهان و دیگر مناطق استان بصورت بارش باران خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه این سامانه تا روز یکشنبه در استان فعال است، گفت: دمای هوای صبح امروز ( پنجشنبه) در اصفهان به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید که نسبت به روز گذشته 6 درجه سردتر شده است.
وی تصریح کرد: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 13 درجه سانتیگراد و امروز صبح هم در سردترین ساعات به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
سیدان گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را کاشان با 15 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه را بویین و میاندشت با 13 درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلان شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 7 صبح امروز پنجشنبه با شاخص کیفی 72 (AQI)، سالم اعلام شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار