تهامی: فشار مالی مهم ترین عامل برای پذیرفتن نقش از سوی بازیگر است

بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: سینمای ایران بازیگران بزرگ و پتانسیل فراوانی را در اختیار دارد. بازیگرانی که بدون شک این روزها در خانه هایشان تلف می شوند.

بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: سینمای ایران بازیگران بزرگ و پتانسیل فراوانی را در اختیار دارد. بازیگرانی که بدون شک این روزها در خانه هایشان تلف می شوند.
کوروش تهامی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص نحوه انتخاب نقش هایش گفت: برای من انتخاب نقش اتفاق بسیار مهمی است و سعی می کنم علاوه بر متفاوت بودن و همچنین چالش برانگیز بودن هر انتخاب بیش از همه به مخاطبم احترام بگذارم.
وی در همین راستا ادامه داد: احترام گذاشتن به مخاطب و حفظ اخلاق در بازیگری در شرایط امروز سینما بسیار سخت شده است. سینما بسیار بی رحم شده و گاهی بازیگر را به برخی انتخاب ها مجبور می کند. اگر بخواهید به عنوان یک بازیگر کار خوب بازی کنید موانع زیادی وجود دارد و متاسفانه گاهاً این موانع خود هنرمندان سینما می شوند. هنرمندانی که گه گاه بیش از آنکه در کنار یکدیگر بایستید مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
بازیگر فیلم "رگ خواب" برخی فشارها برای انتخاب نقش را اینگونه تشریح کرد: فشار مالی مهم ترین عامل برای پذیرفتن نقش از سوی بازیگر است. گاهی اوقات شده که بازیگر نقش را دوست ندارد اما آن چنان تحت فشار مالی قرار گرفته به اجبار آن اثر را پذیرفته است.
وی درباره نبود متن و فیلمنامه در سینما تاکید کرد: همه این مشکلات مالی و اقتصادی را که کنار بگذاریم نبود فیلمنامه به اتفاقی تکراری مبدل شده است. من بازیگر برای دیده شدن و نقش های خوب نیازمند فیلمنامه خوب هستم. وقتی فیلمنامه خوبی وجود نداشته باشد بازیگر درگیر تکرار می شود.
تهامی با اشاره به نبود نقش خوب برای نسل پیشکسوت سینما خاطرنشان کرد: سینمای ایران بازیگران بزرگ و پتانسیل فراوانی را در اختیار دارد. بازیگرانی که بدون شک این روزها در خانه هایشان تلف می شوند. انرژی و استعدادی که در پی سالها تجربه می تواند به خلق بازی های درخشان بینجامد ولی متاسفانه به دلیل نبود فیلمنامه و نپرداختن به این نسل به طور کامل هدر رفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار