ایجاد بیش از ۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۳ هزار و ۹۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۳ هزار و ۹۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده است.
بهرام سوادکوهی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه در سال‌های اخیر رویکرد کمیته امداد در راستای خدمات توانمندسازی و خودکفایی به‌جای کمک‌های بلاعوض به مددجویان بوده است، افزود: در 9 ماهه سال جاری تا کنون 3 هزار و 967 فرصت شغلی جدید با اعتبار بیش از 70 میلیارد و 290میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه 961 شغل با پرداخت وام اشتغال از اعتبارات کمیته امداد و 2 هزار 872 شغل از اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی پرداخت‌شده، ادامه داد: توانمندسازی افراد تحت حمایت و خارج شدن از چرخه حمایتی این نهاد فقط با ایجاد فرصت‌های شغلی امکان‌پذیر است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با تأکید بر ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: این نهاد مجری طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، تولیدات و صنایع‌دستی شده است.
وی با اشاره به اهمیت نظارت کارشناسی بر طرح‌های خودکفایی گفت: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های تکمیلی در حین انجام کار سبب تداوم طرح‌های خودکفایی در بازار اقتصادی می‌شود.
سوادکوهی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین هدف کمیته امداد این استان در توانمندسازی مددجویان برشمرد و افزود: توانمندی سازی خانوارهای مددجو، خروج تدریجی آن‌ها از چتر حمایتی این نهاد را به دنبال دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار