بخش خصوصی مایل به اجاره سالن های ورزشی تیران و کرون نیست

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: بخش خصوصی برای اجاره و مدیریت سالن های ورزشی این شهرستان بی رغبت است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: بخش خصوصی برای اجاره و مدیریت سالن های ورزشی این شهرستان بی رغبت است.
شهرستان تیران و کرون دارای پنج سالن ورزشی است.
مهدی مرادی روز دوشنبه در گفتگوبا ایرنا افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی و آیین نامه ماده 88 اماکن ورزشی، اماکن ورزشی شهرستان تیران و کرون بر اساس مزایده باید به بخش خصوصی واگذار شود اما تاکنون استقبالی از این طرح نشده است.
وی بیان کرد: قیمت بالای کارشناسی و هزینه های نگهداری این اماکن، بخش خصوصی را برای شرکت در مزایده بی رغبت کرده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: واگذاری مدیریت سالن های ورزشی شهرستان تیران و کرون به بخش خصوصی به افزایش قیمت سانس های سالن های ورزشی و کاهش مراجعه کنندگان به این اماکن منجر می شود که این وضعیت برای بخش خصوصی خسارت باراست.
وی با بیان اینکه وضعیت مدیریت سالن های ورزشی این شهرستان بلاتکلیف است، گفت: کاهش قیمت کارشناسی بر اساس موقعیت و وضعیت شهرستان به رغبت بخش برای مدیریت این سالن ها کمک می کند.
مرادی همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را برای رفع این مشکل خواستار شد.
وی خاطرنشان کرد: سالن های ورزشی شهرستان تیران و کرون درآمدزا نیست و با توجه به اینکه بخش عمده سالن ها در مناطق روستایی و بخش کرون است، مردم توانایی مالی برای اجاره هر سانس سالن را ندارند.
در این شهرستان پنج سالن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان، وجود دارد که سال گذشته تنها یک سالن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و امسال نیز کسی برای اجاره آن پیشقدم نمی شود.
شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار