مردم شناخت خوبی از کبدی ندارند

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان گفت: مردم شناخت خوبی از کبدی ندارند تنها شناخت مردم از این رشته به صورت منفی و از ماجرای مربی تایلندی است.

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان گفت: مردم شناخت خوبی از کبدی ندارند تنها شناخت مردم از این رشته به صورت منفی و از ماجرای مربی تایلندی است.

سید احمد حجازی امروز در گفت‌و‌گو با فارس ، در خصوص وضعیت رشته کبدی در اصفهان اظهار داشت: مشکل اصلی این رشته بحث بودجه و اعتبارات است، مکان تمرینی خاصی نداریم و یک سالن را اجاره کرده‌ایم اما سالنی نیست که مناسب ملی‌پوشان و قهرمانان استان اصفهان باشد؛ مردم شناخت خوبی از رشته کبدی ندارند و تنها شناخت مردم از کبدی به صورت منفی و از ماجرای روسری سر کردن مربی تایلندی است.

وی با اشاره به صعود تیم‌های کبدی استان اصفهان به مرحله پایانی لیگ کشور، افزود: مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی لیگ‌برتر کبدی در 2 بخش آقایان و بانوان را پیشرو داریم که مسابقات بانوان 4 الی 11 بهمن‌ ماه در مشهد و رقابت‌های آقایان 6 الی 10 بهمن‌ ماه در کرج برگزار می‌شود؛ تیم خوبی در بانوان داریم و احتمال می‌رود فینالیست شود و تیم آقایان ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است تا بازیکنان میدان‌دیده شوند.

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان با بیان وضعیت تیم‌های پایه، بیان کرد: در بخش نوجوانان و جوانان آقایان به ترتیب اول و سوم کشور شدیم اما در بخش بانوان در رده‌های پایه تیم نداشتیم و مشکل اصلی در حوزه بانوان کمبود مربی است؛ مربی که صرفا بازیکن‌ساز باشد نداریم و دوره مربی‌گری برگزار شده اما باید تجربه آن‌ها بیشتر شود تا امکان استفاده از آن‌ها وجود داشته باشد و با این حال یک مربی از استان گرگان به خدمت گرفته‌ایم.

وی با ابراز ناراحتی از عملکرد شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: از عملکرد شهرستان‌ها راضی نیستم و چند مسابقه استانی برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه نبود، اعلام کرده‌ام اگر هیأت کبدی در شهرستان‌ها بتواند 50 تا 100 ورزشکار کبدی پرورش دهد از منابع هیأت یک تشک تاتامی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

حجازی در پایان عنوان کرد: برخوار شهرستان برتر استان است و تیم ورزنه را نیز به عنوان نماینده استان اصفهان به مسابقات کشوری کبدی ساحلی اعزام کردیم که عملکرد خوبی داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار