رو سفیدی در آخرین روزهای دی‌ ماه

بارش برف در مناطق غربی استان اصفهان، مدارس برخی از مناطق را به تعطيلی كشانده است.

رو سفیدی در آخرین روزهای دی‌ ماه

بارش برف در مناطق غربی استان اصفهان، مدارس برخی از مناطق را به تعطيلی كشانده است.

به گزارش فارس ، بارش برف در آخرین روز دی‌ ماه در مناطق غربی استان اصفهان باعث خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان شده است؛ میزان بارش در این مناطق به حدی بوده است که باعث تعطیلی مدارس در این شهرستان‌ها شده است.

در شهرستان فریدن بارش برف به حدود 15 سانتی‌متر در مرکز شهرستان رسید و میزان بارش برف در ارتفاعات تا 50 سانتی‌متر هم می‌رسد؛ با اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فریدن، کلیه مقاطع ابتدایی این شهرستان به علت بارش سنگین برف تعطیل است.

با اعلام پلیس راه کلیه محورهای اصلی این شهرستان باز بوده ولی رفت و آمد در آن به کندی جریان دارد و تنها برخی محورهای روستایی این شهرستان به علت بارش مسدود شده است.




در فریدون‌شهر نیز بارش برف در مرکز شهرستان به بیش از 20 سانتی‌متر و در ارتفاعات به بیش از 50 سانتی‌متر رسیده است؛ برخی محورهای روستایی این شهرستان در منطقه پشت‌کوه نیز مسدود شده و به گفته آموزش و پرورش برف مدارس این شهرستان در مقطع ابتدایی را به تعطیلی کشانده شده است.

در شهرستان چادگان نیز میزان بارش در مرکز شهرستان به بیش از 10 سانتی‌متر رسیده و در ارتفاعات نیز بارش حدود 30 سانتی‌متر گزارش شده است؛ البته مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از باز بودن مدارس تمامی مقاطع این شهرستان خبر داد.


محورهای اصلی این شهرستان نیز باز بوده و با تلاش راهداران رفت و آمد با زنجیر چرخ در آن در جریان است؛ ضمن آن‌که در بخش چناررود به علت میزان بارش برخی محورهای روستایی مسدود شده است.

در بوئین‌میاندشت که به نظر می‌رسد بیشترین میزان بارش استان در این منطقه باشد چرا که مدارس در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد؛ بارش برف در این شهرستان باعث مسدود شدن محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی این شهرستان شده و راهداران در تلاش برای باز کردن محورهای مواصلاتی این شهرستان هستند.



در خوانسار نیز بارش برف باعث تعطیلی مدارس در مقطع ابتدایی این شهرستان شده است و برخی محورهای روستایی این شهرستان نیز مسدود شده‌اند.

گلپایگان نیز از غافله بارش‌ها جا نماند و شهروندان دیشب و بامداد امروز شاهد بارش برف در این شهرستان بودند که البته این بارش‌ها اخلالی در فعالیت مدارس ایجاد نکرده و تردد در جاده‌های شهرستان نیز جریان دارد.

به گزارش فارس، در حالی سامانه بارشی بر روی مناطق غربی استان فعال است که رانندگان جهت تردد در مسیرهای این منطقه، ضمن رعایت نکات ایمنی باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار