اتمام پروژه تعویض ۶۷ کیلومتر از خط مارون-اصفهان

مدیر مهندسی و طرح های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از اتمام پروژه تعویض ۶۷ کیلومتر از خط مارون-اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱ درصد جلوتر از زمان پیش بینی شده هستیم.

مدیر مهندسی و طرح های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از اتمام پروژه تعویض ۶۷ کیلومتر از خط مارون-اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱ درصد جلوتر از زمان پیش بینی شده هستیم.

به گزارش ایمنا ، سیدابوالقاسم موسوی در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه طی سخنانی یکی از مزیت های آن نسبت به سایر پروژه های واحد مهندسی و طرح ها را تامین به موقع لوله دانست و افزود: لوله مورد نیاز پروژه در اسرع وقت و از محل ذخیره های شرکت تامین شد.

وی در تشریح میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: در حال حاضر ۱۱ درصد جلوتر از زمان پیش بینی شده هستیم و امیدواریم در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

مدیر مهندسی و طرح ها تاکید کرد: از چالش ها و مشکلات اجرای پروژه فوق، گذر از زمین های کشاورزی است.

معاون امور اجرایی مهندسی و طرح ها و ناظر پروژه نیز در این پروژه، گفت: دهه مبارک فجر دو قطعه قبل از مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع (شماره ۲ مارون - اصفهان) آماده بهره برداری خواهد بود.

فریدون فیاضی بروجنی افزود: در بخش اجرا منطبق بر برنامه زمانبندی هستیم و در بخش P پیشرفت خوبی حاصل شده است.

فیاضی یکی از دلایل پیشرفت خوب این پروژه را همکاری تنگاتنگ منطقه اصفهان دانست و ابراز امیدواری کرد تا پایان طرح این همکاری ها ادامه داشته باشد.

پیمانکار پروژه فوق نیز طی سخنانی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: اکثر افراد شاغل در این پروژه که در قالب مشاور و پیمانکار هستند از نیروهای جوان و فارغ التحصیل دانشگاه در مقاطع کاردانی تا دکترا بوده و دارای میانگین سنی ۲۶ سال هستند و بنا بر ابلاغیه وزیر نفت مبنی بر بکارگیری نیروهای بومی در طرح های صنعت نفت، حدود ۵۰ درصد از نیروهای شاغل در پروژه بومی و از استان خوزستان هستند.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه نسبت به پیشرفت برنامه ای بیش از ۱۱ درصد جلوتر است و در نوع خود به عنوان یکی از پروژه های موفق به شمار می آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار