نرده گذاری سی و سه پل به صورت جدی مورد مطالعه قرار بگیرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و گردشگران، نرده گذاری سی و سه پل به صورت جدی مورد مطالعه قرار بگیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و گردشگران، نرده گذاری سی و سه پل به صورت جدی مورد مطالعه قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی- صبح امروز یکشنبه- در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهارکرد: هر از گاهی اخباری مبنی بر سقوط شهروند و مسافری از روی سی و سه پل دریافت می‌کنیم که منجر به فوت یا جراحت شده است، ضمن تاکید بر ضرورت مراقبت و مواظبت از آثار تاریخی و میراثی و جلوگیری از دخل و تصرف‌های بی‌جا در این سرمایه های ارزشمند باید به ایمنی و سلامت مردم توجه کرد و اجازه نداد در فضاهای این چنینی، جان انسان‌ها که بسیار ارزشمندتر است، به مخاطره بیفتد.

وی از مسئولان میراث فرهنگی درخواست کرد: ضمن بررسی کارشناسی اجازه دهند تا شهرداری هر چه سریعتر با استفاده از مصالح مناسب و حداقل مداخله، با نرده گذاری مطلوب، نسبت به تامین ایمنی این مکان و مکان های مشابه اقدام کند، البته سازمان نوسازی و بهسازی باید وظایف مصوب در جلسه مربوطه را با جدیت دنبال کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر گفت: ایستگاه‌های دوچرخه بیش از اینکه به شهروندان علاقمند به دوچرخه سرویس‌دهی کند، نماد یک حرکت زیبا و فرهنگ ساز است. در سایه این اقدام خوب، بسیاری از مردم که با دوچرخه‌های خود خداحافظی کرده بودند، به طور مجدد به سمت آن رفته و غبار نشسته بر دوچرخه ها را زدودند و با افتخار بر زین آن نشستند و خاطرات شهردوچرخه ها را زنده کردند.

نصراصفهانی از شهردار اصفهان درخواست کرد: در خصوص محدود و تعطیل کردن برخی از ایستگاه های دوچرخه تجدید نظر کند و روند قبلی با کیفیت، نظارت و استقبال بیشتر شهروندان استمرار یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار