بازکردن گروه های کور شهر با پایان نامه های دانشگاه ها

شهردار اصفهان با اشاره به لزوم تقویت ارتباط شهرداری با مراکز دانشگاهی گفت: باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل و موضوعات شهری را مطرح کنیم تا دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه بتوانند گره کوری از شهر باز کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به لزوم تقویت ارتباط شهرداری با مراکز دانشگاهی گفت: باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل و موضوعات شهری را مطرح کنیم تا دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه بتوانند گره کوری از شهر باز کنند.

به گزارش ایمنا ، قدرت الله نوروزی در بازدید از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اظهارکرد: با توجه به اینکه فعالیت حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش نرم‌افزاری است، به عنوان مغز متفکر هر دستگاهی عمل می‌کند. هر دستگاهی برای انجام فعالیت‌های صحیح، نیاز به فکر و برنامه دارد، بنابراین به عنوان فردی دانشگاهی اعتقاد دارم که کار کردن بدون برنامه‌ریزی، بیهوده است.

وی با بیان اینکه حوزه برنامه‌ریزی در تمامی اقدامات عمرانی نقش کلیدی دارد، افزود: هر چه توانمندی نیروی انسانی حوزه برنامه‌ریزی تقویت شود، آثارش را در توسعه و آبادانی شهر خواهیم دید، بنابراین باید در جهت افزایش توانمندی کارکنان حرکت کنیم، زیرا بالا رفتن توانمندی‌ها می‌تواند نیروی انسانی را به یک سرمایه ارزشمند برای هر دستگاهی تبدیل کند .

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان باید ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی تقویت کند، تصریح‌کرد: باید بتوانیم در تعامل با دانشگاه مسائل و موضوعات شهری را مطرح کنیم تا دانشگاهیان در قالب پایان‌نامه بتوانند گره کوری از شهر باز کنند، این مهم به عنوان خرید علم می‌تواند یک معامله خوب میان شهرداری و دانشگاه باشد .

شهردار اصفهان با بیان اینکه حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش باید بتواند به عنوان مغز متفکر در ارتباط با دستگاه‌های دیگر مانند دانشگاه و متخصصان اقتصاد، مسیرها، تعامل‌ها، مشارکت‌ها، جذب سرمایه‌گذارها و انتخاب مدیران را مشخص کند، اظهارکرد: شاخه‌های علوم بسیار زیاد است، اما هنر یک مدیر پیوند دادن علوم مختلف، ایجاد هم افزایی و استفاده صحیح از این علوم است، باید از افکار دیگران استفاده و راهکار ارایه کرد.

نوروزی با تاکید بر اینکه حوزه برنامه‌ریزی و پژوهش باید افکارسنجی کرده و نتایج اقدامات شهرداری را به مردم اعلام کند، اظهارکرد: اشکال کشور، مدیران آموزش ندیده هستند، تحصیلات آکادمیک بخشی از کار است و آموزش ضمن خدمت نیز باید برای مدیران گذاشته شود، زیرا تجربه تنها کارساز نیست و باید آموزش و تجربه درکنار هم باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار