معاف از پرداخت حق بیمه با جذب مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کنند، می توانند از معافیت حق بیمه کارفرمایی استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کنند، می توانند از معافیت حق بیمه کارفرمایی استفاده کنند.
عبدالرزاق میرازیی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، اظهار داشت: یکی از راه‌های توانمندسازی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان است.
وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از سیاست‌های اصلی این نهاد است، افزود: در همین راستا ارائه بسته‌های تشویقی برای کارفرمایان برای جذب مددجویان در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا با اشاره به یکی از بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای کارفرمایان، گفت: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، سهم حق بیمه کارفرما تا 2 سال توسط این نهاد پرداخت می‌شود.
وی بیان کرد: در صورت جذب مددجویان کمیته امداد، سهم حق بیمه کارفرما، سال اول به صورت 100درصد و سال دوم 50 درصد، توسط این نهاد پرداخت می‌شود.
میرزایی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است، تصریح کرد: برای پرداخت وام استعدادیابی می‌کنیم و به مددجویان مشاوره شغلی می‌دهیم.
وی بیان کرد: کمیته امداد شهرضا ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان را با هدف توسعه و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال آنها، در اولویت برنامه‌های توانمندسازی خود قرارداده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرضا منعقد کرده‌ایم، مددجویانی که تقاضای تسهیلات می‌کنند به آموزشگاه‌های آزاد معرفی می‌شوند و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی گواهی دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه با همکاری فنی و حرفه‌ای کارگاه کارآفرینی تشکیل داده‌ایم، گفت: کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات قبل، حین و بعد از اجرای طرح نظارت می‌کند.
میرزایی با بیان اینکه 102 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار کمیته امداد شهرضا بوده است، گفت: در این راستا 156 نفر را به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم که در کل 80 درصد جذب اعتبار داشته‌ایم.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار