کاهش بار ترافیکی مرکز شهر با بهره‌برداری از شهرک سلامت

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: با بهره‌برداری کامل از این شهرک و انتقال مطب‌های پزشکی خیابان‌های آمادگاه و شمس آبادی، بار ترافیکی مرکز شهر کاهش می‌یابد.

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: با بهره‌برداری کامل از این شهرک و انتقال مطب‌های پزشکی خیابان‌های آمادگاه و شمس آبادی، بار ترافیکی مرکز شهر کاهش می‌یابد.

رضا هیبتی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی- درمانی در ضلع شرقی اتوبان شهید آقابابایی با مشارکت بخش خصوصی در پنج فاز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه شهرک سلامت با به روزترین و استانداردترین مصالح احداث می‌شود، افزود: فاز اول پروژه شامل کلینیک‌های تخصصی، فروشگاه‌های طبی، مطب‌ها و ... در نیمه اول سالجاری به صورت رسمی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه فاز دوم پروژه شهرک سلامت با مساحت ۴۶ هزار مترمربع در دست اجراست و تاکنون ۸۶ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: فاز دوم این پروژه به مراکزی همچون آزمایشگاه، توانبخشی، سالن کنفرانس، تصویربرداری پزشکی، مرکز جامع پرتوپزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاه‌هایی با فناوری‌های مدرن تشخیص طبی، داروخانه و ... مجهز می‌شود، طراحی داخلی سالن کنفراس بین المللی این شهرک با همکاری مشاوران خارجی در دست انجام است.

هیبتی با بیان اینکه فاز سوم این پروژه شامل احداث پارکینگ با ظرفیت پارک ۷۰۰ خودرو تکمیل شده است، عنوان کرد: در فاز چهارم هتل و در فاز پنجم این پروژه نیز بیمارستانی مدرن مطابق با آخرین استانداردهای جهانی با اعتبار ۲۲۰ میلیون یورو احداث می شود .

مدیر پروژه شهرک سلامت ادامه داد: احداث این پروژه علاوه بر کاهش تعداد مطب‌های موجود در مرکز شهر و کاهش حجم بار ترافیکی در مناطق مرکزی، در جذب توریسم درمانی بسیار تاثیرگذار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار