همواره به جذب پرستاران نیازمند هستیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نیاز به حضور پرستار در حوزه درمان در کل استان اصفهان همیشه یک نیاز واقعی و قابل لمس بوده و همواره به جذب پرستاران نیازمندیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نیاز به حضور پرستار در حوزه درمان در کل استان اصفهان همیشه یک نیاز واقعی و قابل لمس بوده و همواره به جذب پرستاران نیازمندیم.

به گزارش فارس ، بهروز کلیدری صبح امروز در جشن فرخنده میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار اظهار کرد: مجموعه تیم پرستاری اصلی ترین حلقه درمان بیماران هستند که عدم حضور آنان به صورت مؤثر بر بالین بیمار، خدمات رسانی به بیماران را دچار اختلال خواهد کرد.

وی افزود: حضور پرستار بر بالین بیمار مدت زمان کوتاهی در طول شبانه‌روز است اما مجموعه‌ای که از بیمار حفاظت می‌کند، تیم پرستاری است که زحمات آنان در درمان بیماران قابل تقدیر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: این طرح مزایای بسیار زیادی داشته که البته نگرانی‌هایی را هم در سیستم بهداشت و درمان ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این یک فرصت برای همه همکارانی است که در این حوزه مشغول فعالیت هستند، اینکه فردی به عنوان یک پرستار نشانه‌گذاری می‌شود تا بتواند خدمت مؤثری را ارائه دهد و جان یک انسان را نجات دهد، لطف کم‌نظیری است که در هیچ حوزه‌ای وجود ندارد.

کلیدری با بیان اینکه کاستی‌هایی در ارائه خدمات به پرستاران وجود دارد، اذعان داشت: نگرانی‌ها و دغدغه‌های این جامعه لحظه‌ای نیست و در طول سالیان گذشته هر روز وضعیت خدمات‌دهی به آنان رو به بهبود بوده است.

وی تصریح کرد: کمبودها و فشارهای بخش پرستاری عمدتاً به دلیل کمبود نیروی انسانی است و علت آن عدم پیشروی متناسب برای تربیت نیروی پرستار است؛ البته روز به روز به یک نظام قابل قبول در حوزه تربیت نیروی انسانی نزدیک می‌شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه نیاز به حضور پرستار در حوزه درمان در کل استان اصفهان همیشه یک نیاز واقعی و قابل لمس بوده است، یادآور شد: همواره به جذب پرستاران نیازمند هستیم.

وی اضافه کرد: راهکارهای مختلفی در زمینه کمبود نیروی پرستار ارائه شده و کمبود منابع نیز از دیگر مشکلات موجود در جامعه پرستاری است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار