نزاع و درگیری سرآمد همه آسیب های اجتماعی است

معاون اجتماعی ناجا در شیراز گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده در سال ۹۵ ، نزاع و درگیری سرآمد همه آسیب های اجتماعی در جامعه است .

معاون اجتماعی ناجا در شیراز گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده در سال ۹۵ ، نزاع و درگیری سرآمد همه آسیب های اجتماعی در جامعه است .

به گزارش مهر، سردار دکتر سعید منتظر المهدی در حاشیه هجدهمین همایش کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان فارس و در جمع خبرنگاران در شیراز، گفت: در اجرای طرح مکنا و کسب رضایتمندی مردم سرآمد و برتر است و محیط مطلوبی در مقرهای انتظامی این استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: عملکرد سبز پوشان سخت کوش نیروی انتظامی، عملکرد مثبتی بوده است.

وی ادامه داد: استان فارس جزء‌ استان های سرآمد و برتر است و با تلاش و اندیشه راهبردی فرمانده انتظامی استان، محیط مطلوبی در مقرهای انتظامی این استان فراهم شده است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: با اجرای طرح مکنا احساس آرامش برای مراجعه کنندگان حاصل و در واقع به آنها احترام گذاشته شده است.

سردار منتظر المهدی گفت: البته اجرای این طرح در کل کشور در دستور کار قرار دارد ولی رتبه برتر در اختیار استان فارس است.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندی در کنار تکلیف شهروندی قرار دارد، افزود: با اجرای طرح مکنا در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی، حقوق شهروندی رعایت می شود و ما در خدمت مردم هستیم و تمام تلاش مان را برای آرامش شهروندان به کار می بندیم.

اجرای طرح مکنا در ۲۸۳ مقر انتظامی

در ادامه، فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: طرح مکنا در ۲۸۳ مقر انتظامی استان فارس و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

سردار احمد علی گودرزی ادامه داد: اجرای این طرح باعث یکسان سازی فعالیت ها و مراحل انجام کار، ایجاد محیطی زیبا، تعالی رفتار کارکنان، کاهش خطاها، افزایش رضایت و اعتماد مردم و ارتقاء حقوق شهروندی شده است.

وی افزود: طی سال جاری بالغ بر ۳۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است که ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و بیش از ۱۲ هزار نفر در این راستا دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه جان باختگان حوادث رانندگی در استان ۷ درصد کاهش داشته است، افزود: با این حال تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

سردار گودرزی گفت: طی دو سال گذشته طبق نظر سنجی های انجام شده در دانشگاه تهران و وزارت کشور، استان فارس دارای بالاترین احساس امنیت در بین استان های کشور بوده است.

وی افزود:در هجدهمین همایش کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی، اولویت ها و مأموریت های نیروی انتظامی استان بررسی و راهکارهای لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

نزاع و درگیری سرآمد همه آسیب های اجتماعی است

معاون اجتماعی ناجا در شیراز گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده در سال ۹۵ ، نزاع و درگیری سرآمد همه آسیب های اجتماعی در جامعه است .

سردار دکتر سعید منتظر المهدی در هجدهمین همایش کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان فارس، بیان کرد: در دنیای امروز ضرورت توجه به دانش رسانه ای واضح و مبرهن است.

وی با تأکید بر اینکه در جهان امروز قدرت از آن کسانی است که عملیات روانی و مجاب گری را خوب یاد گرفته باشند، افزود: در حال حاضر قبل از علوم انتظامی، علوم شناختی و ارتباطی آموزش داده می شود.

معاون اجتماعی ناجا گفت: یونسکو در سال ۲۰۰۷ سواد را تنها خواندن و نوشتن ندانسته و واژه باسواد را به کسی نسبت می دهد که علاوه بر موضوع فوق، دارای سواد عاطفی، مالی، ارتباطی، رایانه ای، تربیتی و رسانه ای باشد.

سردار منتظر المهدی افزود: فرماندهان انتظامی باید اندیشه ای راهبردی داشته باشند و با پیش بینی، پیشگیری و پیش دستی اقدامات خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر فرماندهان پیرامون خود را بشناسند و در واقع هوش بافتاری ،قدرت اقناع و مجاب گری داشته باشند و به موقع و البته به اندازه از رسانه استفاده کنند، در آن صورت می توانیم از پلیس تصویری دلپذیر، چهره ای خواستنی، سیمایی خردمند، شخصیتی مقبول و هویتی مقتدر ارائه دهیم.

معاون اجتماعی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش عظیمی از رفتارهای انسان از ضمیر ناخودآگاه شکل می گیرد، افزود: باید در دوران طلایی کودکی و نوجوانی، آموزش های لازم را به فرزندان ارائه دهیم.

سردار منتظر المهدی به عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان فارس در ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: پلیس فارس با اشراف اطلاعاتی، پیش بینی و پیشگیری و همچنین استفاده از سرمایه های بی بدیل اجتماعی که از قبل ایجاد شده بود، کمترین مشکل را در بین استان های کشور داشت و جزء استان های برتر بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار